Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:07:31 GMT

سرعت باد در دامغان از 100 کیلومتر بر ساعت فراتررفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۹۱۵۶

سرعت باد در دامغان از 100 کیلومتر بر ساعت فراتررفت

سمنان- ایرنا- رئیس اداره هواشناسی دامغان گفت: بیشترین سرعت وزش باد در این شهرستان استان سمنان طی 24 ساعت گذشته، 101 کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

حسن رعیت حسن آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرعت وزش باد در روزهای گذشته طبق پیش بینی هواشناسی افزایش یافت و بر اساس برآوردها در روزهای آینده به مرور کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره هواشناسی دامغان اظهارداشت : با توجه به ناپایداری های جوی موجود، طی روزهای آینده وزش باد، بارش باران، کاهش قابل توجه دمای هوا و در ارتفاعات بارش برف و کولاک دور از انتظار نیست.
رعیت حسن آبادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دمای هوای دامغان 9 درجه سانتیگراد و کمینه دما، چهار درجه سانتی گراد است.
وی افزود: در 24 ساعت گذشته بارش برف در شهر دیباج پنج و در شهر کلاته رودبار 17 سانتی متر گزارش شده است.
رئیس اداره هواشناسی دامغان گفت: طی 24 ساعت گذشته در شهر دامغان 11.9 میلی متر، امیریه 12.3 میلی متر، کلاته رودبار 24 میلی متر و دیباج 15 میلی متر بارش باران ثبت شد.
بارش باران و برف بیشترنقاط استان سمنان را در 24 ساعت گذشته فراگرفت به طوری که در تاش شهرستان مهدیشهر 75 و در حسین آباد کالپوش در شرق استان سمنان 60 سانتیمتر برف بارید.
به گزارش ایرنا، سامانه هواگوی 134 آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام ساعت های شبانه روز است.
اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران ‌سنجی در نقاط مختلف است.
9856/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث هواشناسي سرعت تندباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه، باران، رگبار و رعدوبرق و تگرگ، در نواحی کوهستانی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باران و برف و احتمال کولاک، باد شدید، کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان سمنان پیش بینی می شود .

 از روز سه شنبه تا پنج شنبه، احتمال رواناب و سیلاب، احتمال خسارت سرمازدگی و تگرگ در بخش کشاورزی وجود دارد و  به همین منظور در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی در بخش کشاورزی هم اعلام شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • وزش شدید باد و بارش باران در دامغان
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟