Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم های استقلال تهران و پارس جنوبی جم در هفته نوزدهم برگزار و از سوی تماشاگران تیم استقلال به دلیل فحاشی به داور بازی و با توجه به تکرار تخلفات به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)

گفتنی است، دیدار تیم  های  فولاد خوزستان و استقلال تهران برگزار و از سوی تماشاگران فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر پرتاب نارنجک دستی وفحاشی به داور و بطری آب  که اشیاء به یکی از متصدیان حمل برانکارد برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فولاد خوزستان به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم استقلال تهران نیز به خاطر پرتاب نارنجک قوی دستی از سوی تماشاگرانش بعد از به ثمر رسیدن گل  و اهانت به مامورین به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی که به خوبی از اهمیت این بازی چه برای شمس آذر و چه آینده سرمربیگری‌اش آگاه است، بعد از پیروزی ارزشمند مقابل فولاد خوزستان اکنون تمرینات تیمش را برای دیدار مقابل استقلال با انگیزه زیادی دنبال می‌کند.

شمس آذر طی دو بازی سال جدید موفق به شکست ذوب آهن و فولاد خوزستان شده است تا از نظر جایگاه جدولی نیز شرایط مناسبی از آن خود کند. با این حال این تیم اکنون باید خود را مهیای دیدار سخت مقابل صدرنشین لیگ در استادیوم آزادی کند.

شمس آذر در بازی رفت و یک دیدار تماشایی در شرایطی برابر استقلال به تساوی 2-2 دست یافت که یک پنالتی بحث برانگیز و اشتباه باورنکردنی خط دفاعی در آن بازی زمینه ساز دو گل استقلال شده بود تا آنها کار سختی برای جبران و به تساوی کشاندن بازی داشته باشند. اکنون اما در شرایطی که شمس آذر مقابل تیم‌های بالانشین ملوان، سپاهان، تراکتور توانسته بردهای ارزشمندی کسب کند، چشم به این جدال و نتیجه درخشان در آن دوخته است.

سعید دقیقی نیز برخلاف شایعات و حواشی شکل گرفته، تمام تمرکز خود را روی این جدال و کسب نتیجه در این بازی حساس قرار داده و باید دید در استادیوم آزادی قادر خواهد بود نتیجه غافلگیر کننده‌ای مقابل جواد نکونام و استقلال ثبت کرده و لیگ را بیش از گذشته تحت تاثیر عملکرد خود قرار دهد یا خیر.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • ۳۰۰میلیون جریمه جدید علیه باشگاه‌ها بخاطر تماشاگران
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • جریمه ۶۷ میلیاردی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • استقلال باز هم محکوم شد
  • باشگاه استقلال محکوم شد
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال
  • کمیته وضعیت فدراسیون | استقلال محکوم شد