Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ سید محسن علوی در نشست هم اندیشی با عکاسان خبری استان کردستان که در محل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان برگزار شد، گفت: رسانه عامل انتشار اخبار و اطلاع رسانی آن به مردم است و اگر مراسم های بزرگ و عظیمی در هرکجای جهان در نبود رسانه ها برگزار شود ارزشی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان عنوان کرد: سرعت انتشار و تاثیر گذاری عکس و گزارش های تصویری بسیار بیشتر از خبر های مکتوب است و در لحظه می توان تصاویر مراسم ها را در اقصی نقاط جهان مشاهده کرد.

وی گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری احترامی خوبی برای عکاسان و خبرنگاران قائل است و امید است این رابطه به خوبی خود حفظ شود.

علوی به قدرت رسانه اشاره کرد و افزود: سال گذشته در مراسم نوروز روستای پالنگان عکس ها در بسیاری از کشور های جهان به اشتراک گذاشته شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان اظهار داشت: کردستان در بحث معرفی و تبلیغات استان شایسته عمل نکرده است و این موضوع برگرفته از اعتباراتی است که به استان تخصیص داده می شود که نسبت به استان های دیگر بسیار اندک است.

وی افزود: با وجود اعتبارات اندک 40 پروژه مرمتی استان کردستان فعال است اما همکاران ما در این دستگاه تمام تلاش خود را با وضع موجود به کار گرفته اند.

سید لطیف حسینی نسب سرپرست عکاسان خبری استان کردستان نیز در این نشست گفت: عکاسان خبری کردستان در دو سال اخیر شکل گرفت و تمام تلاش خود را برای معرفی و توسعه استان انجام داده اند.

وی افزود: عکاسان خبری هیچ تسهیلات و امکاناتی از خبرگزاری های خود دریافت نمی کنند اما همچنان با عشق و علاقه به کار خود ادامه می دهند.

حسینی نسب با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان هماهنگی بسیاری با عکاسان استان داشته است، گفت: در بسیاری از برنامه عکاسان شاهد بی حرمتی هایی از سوی برگزار کنندگان هستند که شایسته آنها نیست.

گفتنی است، در پایان این نشست سید محسن علوی با اهدا لوح تقدیر از عکاسان خبری استان کردستان تجلیل به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان میراث فرهنگی کردستان عکاسان خبری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی خورابلو با اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه ۲۵ نفر شرکت‌کننده در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی، گردشگری، آشپزی و عفاف و حجاب حضور داشتند که به همت سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو برگزار شده بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو افزود: در این نمایشگاه ۲ غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های‌ چوب و کالاهای چوبی، گره‌چینی، خراطی و کنده‌کاری چوب دایر شده بود.

او تصریح کرد: پخش موسیقی‌های سنتی آشیقی و پاپ، اجرای مسابقات پرسش و پاسخ، پخش مستندهای مختلف فرهنگ عامه، اجرای برنامه‌های آیینی و سنتی از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه هستند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • برگزاری مراسم هزار دف در روستای گردشگری پالنگان/ کردستان مقصد ۳.۵ میلیون نفر گردشگر نوروزی
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد