Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@15:56:38 GMT

هوای آذربایجان غربی در روز اول سال نو پایدار است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۹۳۱۶

هوای آذربایجان غربی در روز اول سال نو پایدار است

مهدی صابری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته هوای استان‌ پایدار بوده ولی از عصر روز جمعه سامانه ای ضعیف وارد استان می شود.
وی اظهار داشت: بارش برف که در ارومیه و سایر شهرستان های آذربایجان غربی از روز گذشته آغاز شده است روز سه شنبه نیز تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته میزان بارش ها در خوی 14، ارومیه 12.6، پلدشت، 10.9، شاهین دژ 10.4، شوط 7.8، چالدران 6.8 و میاندوآب 6.1
میلیمتر بود.
صابری گفت: دمای ارومیه بین صفر تا هشت درجه سانتیگراد بالای صفر بوده و 6 میلیمتر بارش در روز جاری برای آن ثبت شده که با بارش 24 ساعت گذشته به 18 میلیمتر می رسد که بیشترین بارش در استان است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از روز گذشته برفی و بارانی بوده است.
7125/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی بارش برف سال نو روز هوای 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بازدید از دریاچه ارومیه در ظهر نیمه‌ابری یک روز بهاری و وزش بادی که بزرگترین پهنه آبی آذربایجان‌غربی را مواج کرده است.

و گردشگرانی از شهرهای دور و نزدیک که حال دلشان به وضعیت این روزهای دریاچه ارومیه گره خورده است.

دبیرکارگروه ملی احیای دریاچه ارومیه با اشاره به اینکه حجم این دریاچه تاکنون به ۱.۷ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است افزود: رهاسازی آب از سدهای سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان‌غربی ‌و کردستان در افزایش آب دریاچه ارومیه تأثیرگذار بوده است.

محمدصادق معتمدیان اضافه کرد:احیای دریاچه ارومیه سالهاست به دغدغه‌ای زیست محیطی تبدیل شده که با اجرای برنامه‌های بلندمدت و مشارکت مردم در مدیریت منابع و مصارف آب می‌توان به تحقق این مهم امیدوار بود.

با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی برافزایش بارش‌ها در فروردین و اردیبهشت امسال از یک سو و طرحهای در حال اجرای ستاد احیای دریاچه ارومیه از سوی دیگر، انتظار می‌رود سطح آب نگین فیروزه‌ای آذربایجان‌غربی در ماه‌های آینده بیشتر از این هم شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • کاهش ۲۹ درصدی میانگین بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • ۲۵۲ میلی‌متر بارندگی در نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی
  • بارش‌های سال آبی جاری آذربایجان‌غربی؛ ۱۸ درصد بیشتر از بلندمدت
  • بارش‌های نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی به ۲۵۲ میلی‌متر رسید
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • بارش ۵۴.۴ میلیمتری باران در روستای چهارچوبه گرمه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • بیشترین بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در گلستان سهم پارک ملی گلستان