Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: طرح میقات الرضا در بقاع متبرکه شاخص استان سمنان که در مسیر حرم مطهر رضوی است؛ اجرایی می‌شود. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام عبدالله واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  در سمنان اظهار داشت: اماکن مذهبی استان سمنان سرمایه‌های استان سمنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خراسان جنوبی| میقات الرضا (ع) طبس میزبان هزاران ‌نفر از مردم روزه‌دار ‌در شب‌های ‌قدرطرح «میقات صالحین» با حضور یک هزار بسیجی در شمال شیراز برگزار می‌شودنرم‌افزار «میقات حج» منتشر شدبهره‌مندی 10 هزار نفر در روستاها و مساجد طبس از محافل قرآنی میقات‌الرضا (ع)

وی با بیان اینکه ساخت زائرسراها کمک فراوانی به رونق گردشگری استان می‌کند، افزود: یکی از عواملی که نقش اثرگذاری در کاهش تصادفات جاده‌ای است و از طرفی موجب رونق گردشگری مذهبی می‌شود؛ ساخت سوئیت‌های ارزان‌قیمت در کنار اماکن مذهبی و بقاع متبرکه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه استان سمنان یکی از مجریان طرح میقات الرضا در کشور است، گفت: این طرح می‌تواند برای چهار هزار و 500 نفر شغل ایجاد کند.

واحدی افزود: برای میزبانی از زائران رضوی، طرح میقات الرضا (ع) در پنج استان کشور ازجمله سمنان در سطح بقاع متبرکه بین‌راهی در مسیرهای منتهی به مشهد در حال اجرا است.

وی افزایش زائرسراهای بین‌راهی را در تحقق خدمات‌رسانی مطلوب فرهنگی و معرفتی در سطح استان به‌واسطه قرار گرفتن در مسیر حرم تا حرم بسیار مهم ارزیابی کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به اقدامات این اداره در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در سال جاری 9 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به بقاع متبرکه استان تخصیص یافت که بخشی از این تسهیلات پرداخت‌شده است.

واحدی از اسکان مسافران نوروزی در روزهای تعطیلات نوروزی به میزان شش هزار نفر خبر داد و افزود: این آمار تا 15 هزار نفر در طول شبانه‌روز افزایش می‌یابد. می‌توان در طول نوروز 98 شاهد اسکان 80 تا 120 هزار مسافر نوروزی در اماکن مذهبی استان بود.

انتهای پیام/ ز

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش «با زمین مهربان باشیم» به مناسبت هفته ملی زمین پاک از سوی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار آغاز شد.

بر این اساس شهروندان می‌توانند با ارسال عکس و فیلم از پاکسازی طبیعت و زمین به شماره تلفن ٠٩٠٢١٣١٤٧٦١و از طریق پیام رسان های بله، ایتا و روبیکا تا پایان روز ۱۴ اردیبهشت ماه در این پویش مشارکت کنند.

کد خبر 6087410 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • هوای مشهد پاک شد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد