Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@22:24:04 GMT

کاروان های راهیان نور وارد عرصه خدمت می شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۹۴۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار یعقوب سلیمانی  در گفتگو با بسیج گفت: در راستای عمل به تدابیر رهبر معظم انقلاب  و  بیانیه گام دوم انقلاب کاروان های راهیان نور را وارد عرصه های خدمت و محرومیت زدایی خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از انتظارات و مطالبه های معظم له نحوه تاثیر راهیان نور بر جغرافیای مناطق هدف می باشد از این رو با برنامه ریزی و جلسات منظم تلاشی شده به این تدبیر از طریق خدمت رسانی به محرومین جامه عمل پوشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج یادآور شد: در راهیان نور به دنبال اصل تعالی هستیم از این رو خدمت و محرومیت زدائی که سیره شهدا نیز بوده اشاعه یافتع و این اتفاق مبارکی است که موجب زیارت با معرفت زائرین راهیان نور خواهد شد.

سردار سلیمانی با اشاره به هدفگذاری خدمت در 2 استان از 7 استان میزبان کاروان های راهیان نور گفت: با مشارکت همگانی خیرین و توان موسسات مردم نهاد به استان های خوزستان و ایلام به عنوان مناطق عدف برای خدمت انتخاب شده که در سالهای آتی به سایر استان های میزبان تسری پیدا خواهد کرد.

مسئول سازمان اردوئی، گردشگری و راهیان نور بسیج اضافه کرد: بهسازی و نوسازی منازل، تهیه سر پناه، بهینه سازی زیست محرومین، تهیه جهیزیه برای معسرین و سایر خدمات اجتماعی هدف گذاری شده از جمله برنامه های مورد توجه است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری از راهیان نور به عنوان فن آوری یاد کرده اند، از این جهت صرفا زیارت یادمان ها مورد هدف نیست بلکه تحول و نوآوری برای بهره گیری معنوی بیشتر و ایجاد آورده های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در این فن آوری ها منظور شده است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: هم اکنون کاروان های راهیان نور موجب توسعه اشتغال در مناطق عملیاتی جنوبو افزایش کسب و کار در اصناف و بازاریان شده است.

وی افزود: در گذشته استفاده قابل توجهی از گروه های هنری و فرهنگی استان خوزستان نمیشد لیکن در چند سال اخیر با برگزاری جشنواره اختتامیه راهیان نور شاهد رونق و نقش آفرینی گروه های هنری در این استان بوده ایم.

سلیمانی در پایان تصریح کرد: تلاش داریم راهیان نور به طور جدی در عرصه خدمت وارد شده و با ارائه خدمات پزشکی، سلامت، ساخت خانه و محرومین بتواند خدمات بیشتری ارائه کند. گفتنی است: دو اکیپ پزشکی در مناطق عملیاتی جنوب و یک درمانگاه تخصصی در منطقه ملاشیه اهواز هم اکنون به ارائه خدمت به هم وطنان خوزستانی می پردازند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این طرح دانش آموزان یک روز نقش تمام عوامل اجرایی مدرسه را برعهده گرفتند و به عنوان معلم سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

تقویت حس مسئولیت پذیری، تقویت روحیه همکاری و کارگروهی و افزایش اعتماد به نفس بین دانش آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی وارد فارس می‌شود
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد