Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@15:31:41 GMT

پیگیری ورود 6 هزار تن شکر به استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۹۴۷۱

پیگیری ورود 6 هزار تن شکر به استان کرمان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به پیگیری‌های لازم برای ورود سهمیه ۶ هزار تنی شکر به استان کرمان، گفت: دولت سهمیه لازم را برای استان کرمان در نظر گرفته وفروش این کالا بالاتر از قیمت واقعی پذیرفته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کرمان با اشاره به لزوم حمل سریع شکر به استان کرمان، باید هر چه سریعتر ۶۰۰ تن شکر وارد استان کرمان و در بازار توزیع شود.

رئیس اتاق اصناف کرمان هم از آمادگی اصناف برای ورود شکر به استان کرمان خبر داد وافزودبایدمشکلات بارگیری و تحویل این کالا برطرف شود.

یوسف جعفری تاکید کرد: با حواله شکر مشکلی حل نمی‌شود و باید با پیگیری‌های لازم شکر در واحد‌های صنفی با قیمت مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/س

تامین شکر مورد نیاز استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمان اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

حراج سر ماه از اول اردیبهشت آغاز شده و تا 7 اردیبهشت ادامه دارد و در آن کالاهای مختلف با تخفیف‌های ویژه 5 تا 75 درصد به فروش می‌رسند. در حراجی که دیجی‌کالا برای ایجاد شرایط مناسب خرید برای کاربرانش و حمایت از آنها آغاز کرده، پرفروش‌های سال 1402 و کالاهای سوپرمارکتی، کالاهای دیجیتال مانند موبایل و لپ‌تاپ، پوشاک، طلا و زیورآلات، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم بهداشتی و مراقبتی، اسباب‌بازی، لوازم آرایش، کتاب، لوازم‌التحریر، ابزار و لوازم یدکی، با تخفیف ویژه عرضه می‌شوند.

با این تخفیف، در واقع در روزهای حراج سر ماه دیجی‌کالا، کالاها به قیمت سال قبل عرضه می‌شوند. در طول مدت این حراج می‌توانید از کالاهای روزمره تا خریدهای خاص خودتان را با قیمت مناسب تهیه کرده و یک خرید به‌صرفه داشته باشید.

در این 7 روز امکان خرید قسطی و اعتباری هم دارید تا بدون پرداخت پول خرید کنید. برای خرید قسطی یک روزه می‌توانید اعتبارسنجی کرده و براساس امتیازی که از بانک‌های ملت و تجارت می‌گیرید، وام 10 تا 50 میلیون تومانی خرید کالا بگیرید. با خرید اعتباری نیز می‌توانید در این 7 روز خرید کرده و هزینه آن را ماه بعد بپردازید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897449

دیگر خبرها

  • حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال
  • ورود‌ کالاهای ته‌لنجی و کولبری ساماندهی می‌شود
  • ورود اطلاعات استان کرمان به مناقصات شرکت‌های شبه دولتی استان
  • حقوق و عوارض گمرکی کالا‌های اساسی و ارزش افزوده یک درصد شد
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال