Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:11:04 GMT

نظام اداری نیازمند مدیران جهادی و پاکدست است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۹۵۵۴

نظام اداری نیازمند مدیران جهادی و پاکدست است

به گزارش خبرنگار مهر، شمس الله شریعت نژاد عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر با بیان اینکه سیستم اداری نیازمند مدیران دست پاک و مردمی است تا پاسخگوی خون شهدا باشند گفت: استکبار جهانی با تحریم‌های ناجوانمردانه قصد غلبه بر ملت ما را دارد اما با وحدت و همدلی پاسخ دندان شکنی به آنها خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت ۳۰ درصد بیش از سال‌های گذشته گوشت وارد کشور کرد گفت: با تلاش جمعی نسبت به جبران کمیت ملی باید اقدام شود.

شریعت نژاد به اعتبار ساخت دانشکده علوم پزشکی اشاره و تصریح کرد: برای ساخت دانشکده علوم پزشکی یک میلیارد تومان بودجه اختصاص پیدا کرد.

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام شرایط سخت اقتصادی را برای کشور رقم زد گفت: تحریم‌ها کار مدیران، مسئولان، متولیان حوزه‌های مختلف و مردم را سخت کرد.

وی افزود: با تدبیر دولت بخشی از مسیر پرخطر را طی کردیم و برای ادامه راه مسئولان و مردم با مشارکت در بخش‌های مختلف در این جنگ تمام عیار اقتصادی به پیروزی برسند.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه سیل اخیر سبب خسارات سنگینی به شهر و روستاها شد تصریح کرد: در بحران سیل به همت اعضای شورای تأمین و تمامی دستگاه‌ها و نهادها با اقدامات خوب در راستای جبران خسارات با ما همراهی کردند که سبب جلوگیری از خسارات جانی شد.

محمد آزاد گفت: در سال‌های اخیر پروژه‌ها و برنامه خوبی در شهر و روستاها مورد بهره برداری قرار گرفت و اقدامات زیر بنایی خوبی در راستای تحقق پروژه‌ها در سال جدید رقم خواهد خورد.

وی افزود: مسئولان با خدمت رسانی و ایجاد امید بین مردم نسبت به انجام امورات کوشا باشند و در سال جدید متفاوت‌تر از گذشته عمل کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر با بیان اینکه سرعت برخی مسئولین نامناسب بوده و مدیران با کار جمعی و تلاش شبانه روزی در شرایط خاص اقتصادی موفق عمل کنند.

کد خبر 4572285

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

به گزارش مشرق، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه‌ی علمی کشور تسلیت عرض میکنم.

خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسئولیت پذیری ایشان در مسئولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره‌ی یک مدیر با اخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والا است.

رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

دیگر خبرها

  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • کارگر پاکدست فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیون‌ تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • کارگر پاکدست فرودگاه، کیف پول ۷۲ میلیون‌تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • بده بستان رشوه در نظام اداری کشور؛ چرا ایرانی‌ها رشوه می‌دهند؟
  • طرح جهش ملی مسکن در کرمان نیازمند هم افزایی و کار جهادی است
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • تکمیل چهاربانده همدان- بهار- گل‌تپه- علیصدر نیازمند تزریق اعتبار
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام