Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:41:29 GMT

خوزستان اولین هفته فصل بهار بارانی است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۹۵۷۱

خوزستان اولین هفته فصل بهار بارانی است

محمد سبزه زاری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارندگی همراه با رعد و برق تا روز ششم فروردین ماه ادامه دارد و بیشتر شمال، شرق وارتفاعات را فرا می گیرد.
وی افزود: روند افزایش دما نیز ازامروز تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود که پس از آن انتظار کمی کاهش دما به صورت موقت و دوباره افزایش دما وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سبزه زاری ادامه داد: بارندگی در فصل بهار نرمال و بالاتر از نرمال نسبت به دوره بلند مدت پیش بینی می شود.
بر اساس این گزارش خوزستان رتبه چهارم بارش باران را در مقایسه با میانگین بارش بلند مدت در سطح کشور به خود اختصاص داد.
بیشترین میزان بارندگی از ابتدای سال آبی جاری(اول مهر) تا 27 اسفند، به میزان 918.3 میلیمتر در حسینیه اندیمشک ثبت شده است.
3004/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش باران رعد و برق خوزستان بهار فصل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز در اغلب نقاط رشد ابر و افزایش سرعت باد تا بازه نسبتاً شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
بهمن محمدی مقدم گفت: همچنین این مدت در مناطق جنوب شرقی احتمال رخداد بارش‌هایی خفیف گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود، برای پنجشنبه و جمعه در همه نقاط جوی آرام و پایدار بر منطقه حاکم است.
محمدی مقدم افزود: روز شنبه با حاکمیت شرایط ناپایدار در ساعات بعدازظهر علاوه بر پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت باد در برخی نقاط استان این شرایط با بارش‌هایی به‌صورت خفیف و پراکنده و گاهی رعدوبرق همراه خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • بهار بارانی سودجان از لنز دوربین شهروندخبرنگار
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • حال خوب سد شیرین‌دره بعد از بارندگی‌های بهاری + تصویر
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی