Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:23:00 GMT

2 هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در مسجدسلیمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۹۵۸۲

2 هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در مسجدسلیمان کشف شد

اهواز-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: 2 هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی حسینی روز سه شنبه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در استفاده ناصحیح از موادمحترقه در روزهای پایانی سال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:ماموران پلیس امنیت عمومی مسجدسلیمان با انجام اقدامات اطلاعاتی، 2 باب مغازه را که در زمینه فروش و توزیع موادمحترقه غیرمجاز فعال بودند، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند در این خصوص 2 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف کنند.
وی تصریح کرد: در این راستا دو متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
سرهنگ حسینی اظهار داشت:توجه به اهداف اجتماعی و فرهنگی چهارشنبه سوری می تواند درصد قابل توجهی از آسیب های اجتماعی ناشی از آن را کاهش دهد.
وی تاکید کرد: خانواده ها نقش تعیین کننده ای در کنترل فرزندان خود دارند و انتظار می رود در این روز بیشتر از همیشه مراقب فرزندان خود باشند.
همچنین پیش از این نیز در 21 اسفندماه سال جاری 9 هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در شهرستان های اهواز و مسجدسلیمان توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شده لود.
7152/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كشف مواد محترقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد

سرهنگ غلامرضا نورا اظهار کرد: افسران پلیس شهرستان زاهدان پس از تلاش و پیگیری های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عناصر و سرشبکه های اصلی قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور شدند.

وی در ادامه افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه این قاچاقچی حرفه ای که به اتهام حمل مواد مخدر از شهرستان خاش و درگیری مسلحانه با تکاوران پلیس متواری شده بود را در حوزه استحفاظی شهرستان زاهدان شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در اقدامی هوشمندانه و ضربتی این قاچاقچی حرفه ای را دستگیر کردند و پرونده وی به صورت تخصصی در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند