Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:16:45 GMT

اهواز میزبان اردوی تیم ملی گلف کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۹۶۱۱

اهواز میزبان اردوی تیم ملی گلف کشور شد

اهواز - ایرنا - رییس هیات گلف خوزستان گفت: میزبانی اردوی تیم ملی گلف جوانان ایران با تصمیم فدراسیون به اهواز واگذار شد.

رضا علیجانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار یارنا اظهار داشت: اردوی نخست تیم ملی گلف زیر 18سال پسران ایران از پنجم فروردین ماه سال 98 به مدت پنج روز در اهواز برگزار می شود.
وی با بیان این که 16 گلف باز از سراسر کشور به این اردو دعوت شدند افزود: این بازیکنان باید روز دوشنبه پنجم فروردین در اهواز خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات گلف خوزستان افزود: سبحان سلیمانی، سورنا صادقی، میلاد شینی،علی غلام نژاد و مهدی شینی پنج گلف باز خوزستانی حاضر در این اردو هستند.
وی ادامه داد: همچنین رادمهر حسن پور(مازندران)، ارشیا ترابی(لرستان)، شهروز صفری،آرش مهشیدفر و امیر حقدوست (تهران)،علیرضا کاظمی (زنجان)، امیرحسین محمودی (اردبیل) و سجاد آرزوگر،دانیال آرزوگر، علی سبزه و سید صدرا حسینی(گلستان) دیگر نفرات حاضر در این اردو هستند.
9879/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گلف خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران پس از پایان اردوی آماده‌سازی خود در دهدشت صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی ترکیه شد تا در یک اردوی تدارکاتی سه روزه شرکت کنند.

ملی‌پوشان در این اردو آماده‌سازی که تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال نوجوانان ترکیه برگزار می‌کنند.

۲۰ بازیکن در این اردو حضور دارند. احمد قنبری، محمد بابالادی، متین زارعیان دولت‌آبادی، متین عادل منش، رضا کثیری، شادمهر خسرونژاد، صالح عباسی بافقی، محمدجواد میرازیی، حسین علمی‌خواه، علیرضا کمانی، پارسا شهابی کاسب، محمدطاها فتاحی، راستین رضوانی‌نیا، مهدی تیموری، سید محمدحسین یوسفی پناه، امید عنایتی جو، مهرزاد مظفری زاده، مهدی جمالی، پارسا باباپور و سید امیرحسین عادلی نسب در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزادمنجیری (سرمربی) و رضا سرسنگی (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می کند که از ۱۳ تا ۲۴ شهریور امسال به میزبانی کشورمان و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است.

کد خبر 6085138

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم هندبال جوانان