Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:30:51 GMT

کشف ۹۰ تن مواد مخدر در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۹۶۹۳

کشف ۹۰ تن مواد مخدر در کرمان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس کرمان تمام توان خود را برای برقراری آرامش و آسایش شهروندان در چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز به کار خواهد بست.

وی از اقدامات پلیس در راستای ایجاد امنیت در جامعه سخن به میان آورد و ادامه داد: اجرای بیش از ۲ هزار طرح عمرانی در سطح استان نشان دهنده وجود امنیت در سطح استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار بنی اسدی تجمیع ۱۱۰ را یکی از اقدامات پلیس برای بهتر پاسخگویی به مسائل برشمرد و گفت: ۲۰۰ هزار پرونده در سال جاری در کلانتری‌ها تشکیل شده که ۴۷ درصد آن‌ها به صلح و سازش منجر شدندو همچنین بیش از یک میلیون تماس با مرکز ۱۱۰ داشته ایم که ۴۸۸ هزار مورد آن‌ها عملیاتی شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان ساماندهی راهبران محله‌ای، استفاده از ظرفیت فرمانداری‌ها برای رفع مشکلات ترافیکی و نقاط پرخطر، ارتقای دانش کارکنان پلیس، پیگیری جدی در تردد افغانی کش‌ها، ارائه خدمات مشاوره به بیش از ۴ هزار پرونده، حمایت از ایده پردازان در حوزه فضای مجازی، شناسایی دستگیری کلاهبرداران اینترنتی از دیگر اقدامات پلیس در سال جاری برشمرد.

وی تصریح کرد: پلیس کرمان پیگیر نصب ۱۲۰ دستگاه دوربین پایش در سطح استان است تاانشاءالله شاهد کاهش حوادث رانندگی باشیم.

سردار بنی اسدی فر عنوان کرد: امسال تصادفات نسبت به سال قبل کاهش ۸ درصدی داشته؛ باید مدنظر داشت که ۷۹ درصد تصادفات درون شهر‌ها و ۲۱ درصد متوفیان در داخل شهرهابوده ضمن آنکه ۳ درصد کل تصادفات استان در سال جاری فوتی بودند.

فرمانده انتظامی استان کرمان از اقدامات پلیس در ایام نوروز سخن به میان آورد و بیان کرد: ۲۲۰ دستگاه خودروی پلیس در ایام نوروز برای ایجاد امنیت فعال آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

سردار بنی‌اسدی‌فر به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: متاسفانه رویکرد‌ها در چهارشنبه سوری تغییر کرده که باعث آسیب دیدگی و حادثه می‌شود که این مهم باعث نگرانی خانواده‌ها شده لذا خانواده‌ها چهارشنبه آخر سال را مدیریت کنند و در کنار فرزندان خود باشند.

وی از کشف ۶۵ هزار ترقه غیرمجاز در چند روز اخیر در استان خبر داد و تصریح کرد: چهارسوری را محله‌محوری کنید، ما نمی‌توانیم چهارشنبه سوری را نفی کنیم، اما باید آن را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل