Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:55:14 GMT

جاده کندوان مجددا مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۹۸۸۰

جاده کندوان مجددا مسدود شد

سرهنگ پاسدار علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه محور کرج ـ. چالوس که دقایق قبل با تلاش ماموران پلیس راه و راهداران این مسیر بازگشایی شده است، گفت: دقایقی قبل محور کرج-چالوس محدوده هفت برادران تا تونل سه قلو هزارچم به دلیل ریزش کوه مجدد مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راهداران و ماموران پلیس راه مستقر در این محور در حال پاکسازی و بازگشایی مسیر هستند و به دلیل شدت ریزش این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

بیشتر بخوانید:  محور سوادکوه به طور کامل بازگشایی شد

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

کندوان بسته شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج – کندوان تمدید شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محور کرج - کندوان که از دوم تا سوم اردیبهشت ماه به علت انجام عملیات نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه نیز جهت ادامه عملیات نصب توری بر روی کوه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ مسدود است.

رانندگان می‌توانند جهت تردد از محور آتشگاه - برغان و آزادراه تهران - شمال استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • محور هراز بازگشایی شد
  • بازگشایی محور هراز
  • انسداد محور کرج – کندوان تمدید شد
  • محور کرج کندوان فردا چهارم اردیبهشت مسدود است