Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان شهرستان پارس آباد گفت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان طی مراحل قانونی و با رعایت کلیه مقررات قانونی واگذار شده است.

به گزارش ایسنا، امین رنجبر در نشست با خبرنگاران شهرستان پارس آباد، با اشاره به واگذاری قانونی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: واگذاری این شرکت رسمی و معتبر بوده و هیچ تخلفی در این زمینه اثبات نشده است بطوریکه در ادامه از مسئولین انتظار همکاری می رود و دامن زدن به مسائلی که صحت ندارد به صلاح منطقه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بر فرض مثال من برای یکی از زمین‌های خود سند گرفته ام اما شخصی دیگری ادعا دارد در این خصوص تخلفی صورت گرفته اما تا زمانی که تخلف من اثبات نشده است مالکیت من معتبر و پابرجا است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه سازمان بازرسی از بعد نظارتی بر قضیه شرکت مغان ورود کرده است، تصریح کرد: طبق قانون اساسی نظارت بر حسن اجرای قوانین بر عهده سازمان بازرسی کشور می باشد اما در واقعیت تا زمانی که تخلفی اثبات نشده در امر واگذاری هیچگونه شک و شبهه ای وارد نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رحمانی خلیلی در گرمسار گفت:  تا دو سال آینده یک میلیون قطعه زمین روستایی به روستاییان بدون مسکن واگذار می‌شود.

وی افزود : تاکنون ۳۵۰ هزار زمین روستایی واگذار شده که از این تعداد ۹۰ هزار  پرونده وارد مرحله انعقاد قرارداد برای ساخت شده است.
خلیلی در ادامه افزود: در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه روستایی تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با نرخ ۵ درصد به متقاضیان با باز پرداخت ۲۰ ساله اعطا می‌شود.
وی افزود:در حوزه طرح‌های نهضت ملی مسکن در حوزه شهری نیز بنیاد مسکن ۲۰۰  هزار واحد به صورت ویلایی و انبوه سازی در قرار داد خود دارد.
معاون برنامه ریزی و امور استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت : استفاده زا فناوری‌های نوین و هوشمند سازیواحد هیا مسکونی در دست اجرا است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • پروژه آبرسانی قشلاقات مغان تحویل شرکت آب و فاضلاب می‌شود
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان