Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: برآورد اولیه از خسارات ناشی از سیلاب ۲ روز اخیر در استان گلستان بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان است. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سید مناف هاشمی عصر امروز در بازدید از آخرین وضعیت سدهای گلستان و بوستان و همچنین رودخانه گرگان‌رود اظهارداشت: برآورد اولیه از خسارات ناشی از سیلاب 2 روز اخیر در استان گلستان بین 100 تا 150 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 24 ساعت گذشته 233 میلی‌متر باران در گنبدکاووس و کلاله باریده است و این با 50 درصد بارندگی سالانه این شهرستان‌ها برابری می‌کند.

استاندار گلستان اظهار کرد: در تماس با استانداران سمنان و راسان‌شمالی ، شاهد همکاری این استان‌ها برای امدادسانی در مناطق مختلف بوده‌ایم.

خسارت‌های طوفان و سیلاب در گلستان به‌روایت تصویرسیل و برف در 22 شهرستان مازندران و گلستان با 2 کشته و مفقوداعزام 2 بالگرد هلال‌احمر برای امدادرسانی به گرفتاران در سیلاب گلستان

هاشمی اظهارداشت: تلاش داریم مانع ورود روان آب‌ها از خراسان شمالی به استان شویم و این آب‌ها را به سمت آب‌بندان‌ها و زمین‌های کشاورزی هدایت کنیم.

استاندار گلستان گفت: تلاش داریم آب‌ها را از گنبدکاووس تا آق‌قلا به سمت مزارع کشاورزی هدایت کنیم تا مانع ورود آب به شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گمیشان شویم.

انتهای پیام/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش قایقرانان گلستانی برای حضور در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مهتاب سادات صارمی، هانیه پودینه، معصومه مسعودی و یسنا محمد رحیمی چهار عضو تیم قایقرانی گلستان هستند.

سودابه کشتکار و مهری سادات صارمی سرمربیگری و مربیگری این تیم را برعهده دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیلاب به ۳۰ رشته قنات شهرستان فنوج خسارت زد
  • تلاش قایقرانان گلستانی برای حضور در تیم ملی
  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود