Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:11:17 GMT

هواداران نساجی به کمک سیلزدگان می روند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۰۱۱۲

هواداران نساجی به کمک سیلزدگان می روند

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجید جلالی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش همکاری خود و بازیکنان نساجی قائمشهر را برای کمک به سیلزدگان مناطق مرکزی و شرق مازندران اعلام کرد.
جلالی در این پیام گفت : تمامی ارکان تیم نساجی قائمشهر برای کمک به سیلزدگان مازنی و حتی استان گلستان آماده است و منتظر اعلام مسئولان برای نحوه کمک رسانی می مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براثر بارش شدید باران 48 ساعت گذشته و طغیان برخی رودخانه های مازندران تعدادی از واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای حاشیه رودخانه در مناطق مرکزی و شرق این استان دچار خسارت شدند.
همچنین این بارش ها که گفته می شود در سه دهه اخیر در بین بارش های زمستانی بی سابقه بود به تاسیسات زیربنایی استان نیز خسارت زد.
تاکنون برآورد ریالی میزان خسارت های وارده ناشی از این بارش ها اعلام نشده است.
نساجی قائمشهر تنها نماینده مازنی ها در رقابت های لیگ برتر است که هم اکنون با 23 امتیاز در یازدهم جدول 16 تیمی این رقابت ها قرار دارد.
در حالی سرمربی نساجی قائمشهر به نیابت از این باشگاه برای کمک به سیلزدگان اعلام آمادگی کرد که فرهاد صنیعی فر یکی از دو مالک این باشگاه اوایل هفته جاری در نامه ای به استاندارمازندران از مالکیت این باشگاه به دلیل آنچه که پاره ای از مشکلات اعلام شده، انصراف داد.
6982/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گلستان جدول رقابت های لیگ برتر مجید جلالی نساجی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از اینکه محمدرشید مظاهری و علیرضا رضایی را به‌عنوان گلر در ترکیب خود داشت، در سه دیدار اخیرش با لوآن پولی وارد بازی‌ها شده که این گلر هم توانسته شرایط تیمش را تغییر بدهد و غیر از دریافت گل برابر ملوان انزلی که در مهار توپ بدشانس بود، در دو دیدار پیاپی مقابل سپاهان و تراکتور گلی دریافت نکرده است.

شاید نساجی از ابتدای فصل این گلر برزیلی را درون چارچوب می‌دید، حال و روز بهتری از الان داشت و بالاتر از رتبه پانزدهم قرار می‌گرفت؛ دروازه‌بانی که در اوایل امسال به نساجی اضافه شد و در دو دیدار متوالی مقابل ملوان و سپاهان عملکرد موفقی ارائه داد و این هفته هم در جدال با تراکتور برای دومین بازی پیاپی با نمایش درخشان دروازه خود را نگه داشت.

لوآن پولی در دیدار مقابل تراکتور هشت مهار موفق ثبت کرد و با سیوهای نجات‌بخش موجب شد تا تک گل تیمش حفظ شود و نقش غیرقابل‌انکار در سه امتیاز داشته باشد و یکی از بهترین‌های تیمش در راه گرفتن سه امتیاز شود.

نساجی مازندران با حضور گلر برزیلی امیدوارتر از همیشه کارش را پیش می‌برد و امیدوار است فاصله یک امتیازی که تا فرار از منطقه خطر دارد را جبران کند و در 6 دیدار باقی مانده‌اش شرایطی رقم بزند که در لیگ برتر بماند.

دیگر خبرها

  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم