Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اجتماعی شدن فعالیت های ورزش دانش آموزی از اولویت های کاری این معاونت است و امید می رود خانواده ها تحقق این مهم مشارکت بیشتری داشته باشند.
حسن قلندری افزود: ورزش در مدرسه باعث تقویت مهارت های ارتباطی، عاطفی و اجتماعی دانش آموزان می شود و آنان را برای فردایی بهتر آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر تمام توان خود را به کار گرفته است تا رقابت های استانی و شهرستانی دانش آموزان با کیفیت خوب برگزار شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: ورزش یکی از مهارت های اصلی زندگی است که اگر در دوره های پایه به خوبی به دانش آموزان آموزش داده شود ضامن جامعه ای سالم خواهد بود.
قلندری ادامه داد: ورزش دانش آموزی نباید به یک توپ و درخواست نمره 20 منتهی شود در همین راستا کتابچه های ویژه ای برای والدین، مربیان تربیتی و آموزگاران ابتدایی در استان توزیع شده است که نقش بنیادین ورزش بدنی دانش آموزان را تبیین می کند.
وی یادآور شد: در این دوره از رقابتهای والیبال 400 ورزشکار در قالب 36 تیم در دو بخش پسران و دختران مقطع متوسطه اول برگزار شد.
قلندری افزود: در این رقابت ها تیم های شهرستان های دشتستان، بوشهر و جم به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: همچنین در بخش دختران نیز شهرستان دشتستان، بوشهر و دشتی به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم را از آن خود کردند.
6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش استان اداره کل آموزش و پرورش استان جامعه مدرسه والیبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: امسال برای اجرای این طرح، ۱۶ مدرسه بعنوان پایگاه مطالعاتی نوروزی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

مسعود فلسفی نژاد افزود: دانش آموزان با شرکت در این طرح و حضور مستمر، منظم و برنامه ریزی شده در کلاس‌های جبرانی و تقویتی رشته‌های مختلف، ضمن ارتقای توان علمی خود، آماده کنکور سراسری پیش رو می‌شوند.

وی گفت: امسال طرح اعتکاف علمی مدارس در دو روش ۲۴ ساعته و ۱۱ ساعته اجرا شده و ۱۶ مدرسه‌ی در نظرگرفته شده برای این طرح با پهن کردن سفره‌های افطار و سحر در خدمت دانش آموزان هستند.

انجام مشاوره‌های تحصیلی متناسب با هر رشته و ارائه راهکار‌های مقابله با استرس برای دانش آموزان پای کنکوری، از دیگر مزیت‌های شرکت در این طرح است.

طرح اعتکاف علمی دانش آموزی از ۲۸ اسفند پارسال آغاز شده و تا ۱۳ فروردین امسال ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی