Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهاد متناظر اینستکس در ایران با عنوان «سازوکار تامین مالی و تجارت ایران و اروپا» ثبت شد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ بین الملل اروپا دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شنیده ها حاکی از آن است که به دنبال تاسیس اس.پی.وی اروپایی «سازوکار حمایت از مبادلات تجاری» که توسط سه کشور فرانسه، انگلستان و آلمان با نام «اینستکس» به ثبت رسید، و به دنبال مذاکرات فنی و تخصصی که بین هیات های ایران و کشورهای مزبور در خصوص جزییات فنی عملیاتی کردن اس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پی.وی فوق صورت پذیرفت، و با تلاش های مجموعه ای از دستگاه های ذیربط به ویژه بانک مرکزی، «سازوکار تامین مالی و تجارت ایران و اروپا» به عنوان طرف متناظر ایرانی برای اینستکس با مشارکت مجموعه ای از بانک‌های دولتی و خصوصی ایرانی و برخی شرکت ها در ایران به ثبت رسیده است.

در گام های نخست پس از نهایی شدن جزییات همکاری ها، این ساز و کار در تعامل با طرف متناظر اروپایی خود یعنی اینستکس به منظور تسهیل تجارت میان ایران و اروپا و فراهم کردن کانال پرداخت برای صادر کنندگان و وارد کنندگان ایرانی و اروپایی فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/.

R36439/P/S8,89,95/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران

به گزارش "ورزش سه"، رئیس کمیته انضباطی برای اولین بار شرایط بازی بدون تماشاگر را توضیح داد و گفت: ما اول جریمه مالی اعمال می‌کنیم و سپس برای بار دوم تنبیه نقدی کمی شدیدتر می‌شود و دفعه سوم محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگر می‌دهیم و برای بار چهارم یک جلسه محرومیت داریم.

وی افزود: این فصل هم خلاقیتی داشتیم که یک جایگاه خاص را محروم کردیم و نه همه تماشاگران را. برای دربی چهار جایگاه را محروم کردیم تا مثلا چرا باید تماشاگران پیکان از حضور در بازی با استقلال محروم باشند یا چرا بانوان محروم شوند؟

این در حالی است که در فصل جاری پرسپولیس و استقلال با محرومیت تماشاگران خود در چند جایگاه خاص مواجه شدند که این موضوع برای فصل آینده اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهندسان ایرانی در چه کشورهایی کار می کنند؟
  • برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزار‌های نوین/ سهم ۵۰ همتی فکتورینگ در تامین مالی در سال ۱۴۰۳
  • مفتی ممتاز لبنان: اسرائیل زیر پای ایران له شد
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور
  • تامین مالی ساخت ۸۵۳۷ واحد نهضت ملی مسکن در بانک مسکن خراسان جنوبی