Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان ‌شرقی گفت: این سامانه بارشی فردا تا عصر بیشتر در نواحی شرقی استان ادامه دارد و در روزهای پنجشنبه و جمعه جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در طول روز پیش بینی می‌شود.
 
محمد اشجعی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با ارائه اطلاعاتی از آخرین وضعیت آب و هوایی استان، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته شهرستان‌های جلفا و میانه با 11 درجه بالای صفر جزو گرم ترین مناطق و شهرستان سراب با پنج درجه زیر صفر خنک ترین شهر استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان این‌که دمای تبریز در گرم ترین زمان، هفت درجه بالای صفر و در سردترین زمان صفر گزارش شده است، افزود: دمای فعلی تبریز پنج درجه بالای صفر بوده که نسبت به 24 ساعت گذشته تغییری نکرده است.
 
اشجعی اضافه کرد: همچنین سامانه بارشی دیگری شنبه و یکشنبه استان را تحث تاثیر قرار می‌دهد که موجب ابرناکی، وزش باد و بارش برف و باران می‌شود.
 
وی با اشاره به افزایش 12.8 درصدی میزان بارش‌ها نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: تا روز 27 اسفندماه سال جاری در استان 205.8 میلی متر بارندگی گزارش شده است که نسبت به بلند مدت 43 درصد افزایش یافته است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی بارش برف و باران وزش باد هواشناسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور از فردا ۲۹ فروردین ماه

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  امروز سامانه  بارشی جدید وارد کشور شده است  گفت: این سامانه بارشی  جنوب کشور را درگیر میکند و در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه جنوبی اصفهان و یزد، شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان درگیر این  بارش ها خواهند بود.

وی افزود: فردا علاوه بر این استان‌ها در خراسان‌جنوبی؛ رگبار‌های شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و حتی در برخی نقاط بارش تگرگ را شاهد هستیم.

او گفت: روز پنجشنبه بارش‌ها در برخی نقاط استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی، هرمزگان ادامه دارد و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی  سازمان هواشناسی با بیان اینکه امشب و فردا بارش‌ها در حد هشدار قرمز است، گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، بوشهر، بارش‌های سنگینی خواهند داشت و برای فردا این بارش‌ها برای استان‌های سیستان و بلوچستان هستند که احتمال آب گرفتگی معابر به‌صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفر‌های بین شهری و داخل شهری را در پی دارد.

رفیعی  اظهار کرد: هم‌وطنان برای سفر و تردد باید تمهیدات لازم را در نظر داشته‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور از فردا ۲۹ فروردین ماه
  • هواشناسی اصفهان فردا ۲۹ فروردین؛ صدور هشدار نارنجی بارش
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه دراصفهان ماندگار است/افزایش ۶درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • سامانه بارشی از خراسان رضوی خارج شد/ آغاز روند افزایشی دما در استان
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی