Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@01:13:06 GMT

واکنش داعش به حمله تروریستی روز جمعه نیوزیلند!

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۰۲۴۴

گروه تروریستی داعش در نخستین بیانیه خود که تقریبا پس از شش ماه منتشر شده است  به حمله تروریستی روز جمعه به نمازگزاران دو مسجد در نیوزیلند واکنش نشان داد.

در این بیانیه که برای نخستین بار در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد، آمده است: «صحنه قتل عام در دو مسجد باید نادان‌ها را بیدار کند و حامیان ما را برای انتقام برانگیزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سخنگوی داعش که هویت او مشخص نیست این بیانیه صوتی را از طریق پیام رسان تلگرام منتشر کرده است.

وی در بخش دیگری از این فایل صوتی مدعی شد خبر‌ها در مورد مرگ ابوبکر البغدادی، خلیفه خودخوانده داعش شایعه است.

در حمله تروریستی جمعه گذشته به مسجد النور و مسجدی دیگر در محله لینوود شهر کرایست‌چرچ نیوزلند حین اقامه نماز جمعه، ۵۰ نمازگزار جان خود را از دست دادند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند. برنتون هریسون تارنت، تبعه ۲۸ ساله استرالیایی به اتهام قتل ۵۰ نفر و زخمی کردن ده‌ها نفر دیگر دادگاهی شده است. پلیس نیوزیلند اعلام کرد اتهامات دیگری هم قرار است علیه تارنت مطرح شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حمله تروریستی مسجد نیویورک تایمز قتل مرگ حمله تروریستی قتل مسجد نماز جمعه نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و اولین واکنش علیه جرایم چند میلیاردی

به گزارش ورزش سه، بر اساس مصوبه جدید سازمان لیگ، بازیکنان و باشگاه‌ها باید در مصاحبه و بیانیه‌های خود دقت کافی را داشته باشند تا موارد اتهامی را علیه شخص یا نهادها مطرح نکنند، چون در این صورت برای بار او ۲ میلیارد، برای بار دوم ۳ میلیارد و برای سوم ۴ میلیارد جریمه خواهند شد که این شدیدترین جریمه مالی در فوتبال ایران خواهد بود.

اما رضا درویش با همان پوزخندی که در مواقع صحبت در این باره دارد، می‌گوید: کسی قرار نیست این پول‌ها را بدهد.

او همچنین عنوان کرد: همیشه جریمه بازدارنده نیست. باید این فرهنگ را جا بیندازیم که هر کس برای معقوله‌ای شروع به بیانیه‌نویسی و مصاحبه نکند. فکر می‌کنم اگر از قبل یک برخورد قاطعی می‌شد، کار به اینجا نمی‌کشید که پیرامون ضربه کرنر و یواش یواش اوت دستی هم بیانیه‌نویسی و مصاحبه صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • واکنش جهان به عملیات موشکی و پهپادی وعده صادق
  • فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است
  • واکنش نخست‌وزیر مالزی پاسخ ایران به اسرائیل
  • پرسپولیس و اولین واکنش علیه جرایم چند میلیاردی
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند