Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ظهر امروز با ایجاد اخلال و وقفه‌های طولانی‌مدت در زمان تردد بین اتوبوس‌ها به بهانه "چهارشنبه‌سوری" بسیاری از شهروندان تهرانی، زمان زیادی را در ایستگاه‌های اتوبوس و خطوط بی‌آر‌تی معطل مانده‌اند ... ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ برخی از شهروندان تهرانی عصر امروز همزمان با چهارشنبه پایان سال، از معطلی طولانی‌مدت خود در پایانه‌‌های اتوبوسرانی تهران خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ظهر امروز با ایجاد اخلال و وقفه‌های طولانی‌مدت در زمان تردد بین اتوبوس‌ها به بهانه "چهارشنبه‌سوری" بسیاری از شهروندان تهرانی زمان زیادی را در ایستگاه‌های اتوبوس و خطوط بی‌آر‌تی معطل مانده‌اند و حتی برخی از خطوط، خارج از سرویس‌دهی بوده‌اند.

تصویب دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه 97 شهرداری تهرانپاسخ شهرداری تهران به 269 تذکر شورای شهراقدام جدید شهرداری تهران؛ پول بدهید، جای پارک رزرو کنید

انتهای پیام/

Rsaadati/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳.۵ میلیون قبض عوارض در بین تهرانی‌ها 

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران از توزیع قبوض عوارض به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان در میان شهروندان خبر داد.

علی خوشنود در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد توزیع قبوض عوارض در تهران گفت: قبوض عوارض نوسازی، پسماند و کسب و پیشه منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه در پشت فیش ها به مردم گزارش عملکرد دو ساله دادیم تا به آن ها بگوییم با عوارض پرداختی‌شان چه هزینه‌هایی می شود، تصریح کرد: ۳.۵ میلیون قبض توزیع شده است.

خوشنود در مورد ارزش ریالی قبوض منتشر شده در اختیار شهروندان گفت: ارزش ریالی قبوض عوارض حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان است که بر اساس تجربه پیش بینی می‌شود ۳۰ تا ۳۵ درصد از شهروندان این عوارض را پرداخت کنند.

 مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران ضمن دعوت از شهروندان برای پرداخت قبوض عوارض خود تا پایان سال، گفت: اگر  شهروندان تا پایان سال جاری این عوارض را پرداخت کنند از ۱۰ درصد تخفیف خوش حسابی بهره مند می شوند؛ اما اگر عوارض خود را پرداخت نکنند از سال آینده نه تنها جایزه خوش حسابی به آن ها تعلق نمی گیرد؛ بلکه هر ماه دو درصد جریمه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۳.۵ میلیون قبض عوارض در بین تهرانی‌ها
  • توزیع ۳.۵ میلیون قبض عوارض در بین تهرانی‌ها 
  • ۵۵ خط اتوبوسرانی در غرب تهران جان دوباره گرفت
  • فعالیت اتوبوس‌های BRT تبریز از سر گرفته شد
  • خدمات رسانی اتوبوس‌های بخش خصوصی در مسیر بی.آر.تی تبریز
  • واکنش شهرداری تبریز به اختلال ایجاد شده در خدمات‌رسانی خطوط بی آرتی تبریز
  • احداث تراموا بر روی ریل در تهران منتفی است
  • احداث «تراموا» بر روی ریل در تهران منتفی است
  • زاکانی: ۱۷ ایستگاه در طول ۳۰ ماه به مترو تهران اضافه شده است
  • ترافیک امروز دستاورد بی‌توجهی‌های دوره پیشین مدیریت شهری است