Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیرعامل باشگاه استقلال درباره یکی از مشکلاتی که این باشگاه در سال ۹۷ با آن مواجه بود، توضیح داد.

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مدت زمانی که در سال ۹۷ در این باشگاه فعالیت کرد، گفت: من از ابتدای فصل فوتبال به خانواده استقلال وارد شدم که باعث خوشحالی بنده است. باشگاهی که بیش از ۴۰ سال هوادارش بودم و با خوشی‌هایش شاد شدم و با شکست‌هایش ناراحت شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم توانسته باشم خوشحالش کنم. اوایل حضور بنده کار سختی داشتیم اما با کمک کادرفنی، بازیکنان و هواداران روزهای خوبی برای استقلال ساختیم. امیدواریم با کمک همه به جایگاه‌های بالاتری برسیم.

او درباره مشکلاتی که استقلال در کسب مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشت، توضیح داد: من هنوز در این خصوص صحبت نکردم و ناگفته‌هایی دارم. روزهای سختی بر ما گذشت. دوستان ما در فدراسیون فوتبال و به خصوص آقای مهدی (رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای) می‌دانند که کنفدراسیون فوتبال آسیا به خصوص قسمت Club Licensing رسماً اعلام کردند که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است. این موضوع را به صراحت اعلام کردند. من به همراه خطیر در AFC حضور پیدا کردیم و جلسات زیادی داشتیم.

وی ادامه داد: یک بار آقای خطیر و مهدی هم ۱۰ ساعت جلسه داشتند که باز هم برای صدور مجوز راضی نشدند. پس از آن در ایران جلسات متعددی در وزارت ورزش داشتیم. واقعاً باید از شخص وزیر ورزش، دکتر داورزنی، جناب داوری و دوستانمان در فدراسیون فوتبال تشکر ویژه کنم. یک کار ناممکن با یک تلاش جمعی ممکن شد. یک رایزنی پشت پرده با مسئولان AFC و تلاش‌های زیادی در باشگاه این موضوع حل شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: از همه عزیزانی که ما به آن‌ها بدهکار بودیم تشکر می‌کنم که ما را در کسب این مجوز کمک کردند. این موضوع یک خانی بود که با عزم دسته‌جمعی و ملی از فدراسیون فوتبال تا وزارت ورزش و باشگاه حل شد. امیدوارم در سال آتی این مشکلات را نداشته باشیم.

فتحی در پایان درباره ناگفته‌هایی که به آن اشاره کرد، بیان کرد: اجازه دهید که در این روزهای پایانی سال، کام هواداران را تلخ نکنیم. ناگفته‌ها به جاهایی مربوط می‌شود که دوستان ناخن خشکی می‌کردند و از یک قران، دو هزار هم نمی‌گذشتند. با این حال برخی از دوستان بزرگی کردند و دو سوم طلب شان را بخشیدند. اگر بخواهم اسم بیاورم ممکن است نام برخی از قلم بیفتد. یکی از آن‌ها وقتی من چکش را دادم و او هم امضا کرد که دیگر طلبی ندارد، به من گفت که اگر فکر می‌کنید که عزیز دیگری به این پول نیازمند است این پول را به او بدهید. این از لحظه‌هایی بود که خستگی از تن آدم در رفت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیئت مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امیدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.

وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشورهای همسایه در سه ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رئیس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آن‌ها را نیز حل کنیم.

زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر ای‌اف‌سی مشکل حل می‌شد اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.

مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس