Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@05:59:07 GMT

آرامش بهاری به امام زادگان آستارا رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۰۴۵۵

آرامش بهاری به امام زادگان آستارا رسید

آستارا - ایرنا - اجرای طرح آرامش بهاری با هدف ارائه خدمات فرهنگی به زائران داخلی و خارجی در تعطیلات نوروزی، در بقعه امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) شهرستان آستارا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا روز سه شنبه در بقعه امامزادگان این شهرستان گفت: این طرح تا 15 فروردین اجرا خواهد شد و غرفه های کودکان، مشاوره خانواده، وقف، پاسخ به سئوالات شرعی، حجاب و عفاف، کتاب و محصولات فرهنگی و چند رسانه ای راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمشید مهدوی افزود: پنج مبلغ از قم، 12 خادم حرم امام زادگان و تعدادی از بانوان فعال فرهنگی با پاسخگویی به سئوالات شرعی و برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، در این طرح مشارکت می کنند.
وی بیان کرد: در روز تحویل سال نو به بهانه احترام به 34 شهید مدفون در جوار امامزادگان، به غبارروبی و عطرافشانی حرم و پخش زنده پیام نوروزی مقام معظم رهبری اقدام خواهد شد.
وی اظهار کرد: حسینیه و زائرسرای حرم برای اسکان مسافران آماده است و در تعطیلات نوروز 97، 85 هزار زائر داخلی و خارجی برای زیارت در حرم حضور یافته بودند و حضور روزانه حدود پنج هزار زائر در تعطیلات نوروزی امسال پیش بینی می شود.
امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) از فرزندان امام موسی کاظم (ع) هستند و در سال 253 هجری قمری در راه ترویج اسلام به شهادت رسیده اند و مزار آنها در هفت کیلومتری جاده آستارا به رشت واقع است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آرامش بهاري حرم امام زادگان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آرامش در نیشابور اجرا شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: طرح بزرگ و ضربتی «آرامش» با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا درآمد.


سرهنگ حسین احمدی افزود: در این طرح یک روزه که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری پلیس پیشگیری در نقاط مختلف سطح شهر انجام شد، تعداد ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و ۵۶ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این طرح مقادیری انواع مواد مخدر به همراه ۵ هزار و ۸۷۱ عدد انواع قرص ها و ۶ هزار و ۸۸۰ سی سی شربت غیرمجاز متادون کشف و ضبط و ۲ دستگاه خودرو به همراه یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی و معتادان متجاهر نیز با هدف اصلاح و برگشت به جامعه به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح ها، افزایش احساس امنیت در جامعه و کسب رضایتمندی مردم عزیز است و این طرح ها همچنان ادامه خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش آستارا از کف خیابان‌ها‌ شدند
  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت
  • عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور