Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@23:49:22 GMT

راه هایی برای انتخاب بهترین کاندوم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۰۴۶۱

کاندوم که قبلا به عنوان، داروی پیشگیر شناخته شده است؛ ساده ترین روش جهت پیشگیری از بارداری محسوب می شود اما خرید آن به نوعی میتواند دلهره آور باشد. برای مثال ده ها نوع کاندوم و مارک وجود دارد، شما باید تصمیم بگیرید که از کدام یک برای داشتن یک رابطه جنسی امن و لذت بخش استفاده کنید!

طبیعی است که هنگام خرید کاندوم مناسب سردرگم شوید، اما نگران نباشید با خواندن این نوشتار به راحتی میتوانید یک خرید مطمئن و مناسب برای زندگی جنسی خود داشته باشید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استاندارد بارداری رابطه جنسی کاندوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین بازیکن هر باشگاه لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به انتخاب هو اسکورد

با نزدیک شدن به پایان فصل، صحبت‌های زیادی پیرامون انتخاب بهترین‌های فصل مطرح می‌شود. 

بهترین بازیکنان هر باشگاه لیگ برتری تا بدین جای فصل ۲۴-۲۰۲۳ از نگاه هو اسکورد مشخص شدند. 

طرفداری | بر اساس نمرات هو اسکورد، بوکایو ساکا بهترین بازیکن آرسنال در فصل جاری لیگ بوده است. همچنین رودری بهترین بازیکن منچسترسیتی، محمد صلاح بهترین بازیکن لیورپول، کول پالمر بهترین بازیکن چلسی، سون هیونگ مین بهترین بازیکن تاتنهام و برونو فرناندز نیز بهترین بازیکن منچستریونایتد معرفی شده است. نام بازیکنان برتر سایر تیم‌ها نیز در تصویر زیر به چشم می‌خورد. 

ناگفته نماند که بر اساس نمرات هو اسکورد، ساکا با دریافت میانگین نمره ۷.۶۱ بهترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر بوده است و پس از او رودری (۷.۶۰) و مایکل اولیزه از کریستال پالاس (۷.۴۱) در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

بهترین بازیکن هر باشگاه لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بر اساس نمرات هو اسکورد

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • خلاقیت کیف "سامسونیت" در فروشگاهش (عکس)
  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه
  • راهنمای جامع خرید صندل زنانه چرم
  • بهترین بازیکن هر باشگاه لیگ برتری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به انتخاب هو اسکورد
  • عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین
  • راهنمای جامع خرید بهترین پکیج، بهترین پکیج کدام است؟
  • ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶: تفاوت ها، کاربردها و انتخاب ورق مناسب
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب
  • معیار انتخاب ضد آفتاب مناسب
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟