Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:38:10 GMT

رزمی کاران استریت فایت گیلان قهرمان کشور شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۰۵۸۰

رزمی کاران استریت فایت گیلان قهرمان کشور شدند

دبیر هیات ورزش های رزمی استان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این مسابقات که در شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی جریان داشت، تیم گیلان با کسب پنج کمربند طلایی و یک مدال طلای بخش جدولی، عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
جعفر رفعتی افزود: بر این اساس در جریان این رقابت ها و در رده سنی نونهالان ، پارسا حیدری از گیلان در وزن 24 کیلوگرم با برتری برابر همه رقبای خود عنوان قهرمانی و کمربند طلایی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در وزن 26 کیلوگرم هیوا هوشمند ، در وزن 28 کیلوگرم آریا پورارضی و در وزن 30 کیلوگرم رده سنی نونهالان ، آیدین مریخ همگی از استان گیلان برابر تمامی رقبای خود به برتری دست یافتند تا عنوان قهرمانی و کمربند طلایی این مسابقات را کسب کنند.
رفعتی ادامه داد: همچنین در رده سنی جوانان و در وزن 41 کیلوگرم، امید محمدی رزمی کار شایسته گیلانی موفق شد با برتری برابر حریفان خود ، عنوان قهرمانی و کمربند طلایی این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
وی بیان کرد: در رقابت های رده سنی بزرگسالان نیز امین فرجی دیگر رزمی کار گیلانی حاضر در این مسابقات در وزن 51 کیلوگرم حریفان خود را شکست داد تا مدال طلای بخش جدولی این دوره از رقابت ها را کسب کند.
دببر هیات ورزش های رزمی استان اضافه کرد: در رقابت های استریت فایت قهرمانی کشور، زبده ترین ورزشکاران این رشته از لرستان ، کردستان ، گیلان ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل و تهران حضور داشتند و رزمی کاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان بودند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی استان گیلان عنوان قهرمانی مریخ 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است