Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:25:17 GMT

ایران تلفن همراه نتانیاهو را شنود کرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۰۶۰۲

ایران تلفن همراه نتانیاهو را شنود کرده است

تهران-ایرنا- شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی روز سه شنبه مدعی شد که ایران تلفن همراه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را شنود و تلفن همراه ایهود باراک نخست وزیر سابق آن را هک کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری 'الخلیج آنلاین' ، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده که به اطلاعاتی دست یافته که از تلفن همراه 'ایهود باراک' درز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از طریق گوشی همراه همسر و پسر نخست وزیر این رژیم، تلفن همراه نتانیاهو را شنود کرده است.
این شبکه تلویزیونی شامگاه روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد: 'نداف ارگمان' رییس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) شخصاً به باراک اطلاع داده که گوشی و کامپیوتر وی هک شده است و برخی طرف های متخصص در زمینه هک با یافتن محتوی گوشی و کامپیوترش، آن را به ایران فروخته اند.
در همین راستا، برخی گزارش های رسانه ای عبری زبان، حاکی از آن است که ایران با نفوذ به گوشی همراه ساره نتانیاهو همسر نخست وزیر و یائیر پسرش تلفن همراه نتانیاهو را در خانه اش شنود کرده است.
روزنامه 'تایم آو اسرائیل' نیز نوشت: نفوذ به گوشی همراه نتانیاهو چند ماه قبل صورت گرفته و پس از آن که صهیونیست ها متوجه این موضوع شدند، راه نفوذ آن را بستند و بر این موضوع که رسوایی برای امنیت سایبری اسرائیل بود، سرپوش گذاشتند.
این روزنامه افزود: اگر واقعا این شنود اتفاق افتاده باشد، هنوز مشخص نیست ایرانی ها از طریق آن به چه اطلاعاتی دست یافته اند.
این درحالی است که شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز 23 اسفندماه مدعی شده بود که ایران گوشی تلفن بنی گانتز رئیس حزب 'انعطاف برای اسرائیل' رقیب انتخاباتی نتانیاهو را هک کرده و به تمامی اطلاعات آن دست یافته است.
مأموران شاباک، پنج هفته پیش با گانتز دیدار کرده و به او اطلاع داده‌اند گوشی موبایل او توسط ایران هک شده است.
شبکه 12 تلویزیون این رژیم ادعا کرد که ایرانی‌ ها به تمامی اطلاعات موجود در این گوشی از جمله اطلاعات شخصی و مکاتبات گانتز و اطلاعات حساس موجود در آن دست پیدا کرده‌اند.
شبک**خاورم**9329**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايران اسرائيل شنود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و به روزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

به گفته قمری وفا، با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر گردیده است.

قمری وفا در پایان گفت: هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

کد خبر 6081014 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی