Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبالدر واکنش به اعلام خبر شکایت کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال تاکید کرد که وی مایل نیست دریافت مبلغ قراردادش با شکایت همراه باشد.

حمیرا اسدی درباره پرداخت بدهی مربوط به قرارداد سرمربی سابق تیم ملی عنوان کرد: در ابتدا به این موضوع اشاره می کنم که بین فدراسیون فوتبال ایران و کارلوس کی روش در 8 سال همکاری رابطه بسیار نزدیکی وجود داشت و این موضوع در ایمیل اخیری که وی به فدراسیون ارسال کرده مورد تاکید و تصریح قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کی روش همچنین گفته که هرگز مایل نیست در بحث دریافت مبلغ قراردادش، موضوع با شکایت همراه شود و لذا این اتفاق تاکنون رخ نداده است.
رئیس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال افزود: تمامی هماهنگی های لازم برای پرداخت معوقات سرمربی سابق تیم ملی از حدود 2ماه قبل آغاز شد تا پول پس از حواله، به حساب وی بنشیند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز نتوانسته مبلغ تخصیصی به فدراسیون فوتبال ایران را به حساب کی روش منتقل کند.
اسدی ادامه داد: با این وجود، بدیهی است فرآیند انتقال پول و تلاش جهت رفع مشکل در روزهای آتی و طبق برنامه طی خواهد شد.
سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی ایران به دلیل عدم پرداخت دستمزدش از سوی فدراسیون فوتبال به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) شکایت کرده است. کی روش بدنبال حذف تیم ملی ایران از مرحله یک چهارم جام ملت های 2019 آسیا به دست ژاپن، پس از 8 سال از سمت خود کناره گیری کرد.
سرمربی پرتغالی ماموریت جدید خود را در کسوت سرمربی تیم ملی کلمبیا آغاز کرده است و نخستین حضور خود را روی نیمکت این تیم با سفر به یوکوهاما برای تقابل با سامورائی های آبی تجربه می کند.
در این بین، بدنبال ارجاع شکایت کی روش به فیفا، «مازیار ناظمی» مدیر کل روابط عمومی وزارو ورزش و جوانان در توییتر نوشت: فقط مدت کوتاهی وقت خواسته بودیم ولی ناگهان آن مرد که اشک و قلبش را در ایران برایمان گذاشته بود، شکایتش را به فیفا برد! / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس

مائوریسیو موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد.

به گزارش مشرق، مائوریسیو موتا پائز، نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید.

این مربی برزیلی – فرانسوی، ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو، بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از اول خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس، حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

منبع: فدراسیون والیبال

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • ایران در سال ۲۰۱۷ ماند؛ هیوندای آس ۲۰۲۴ را رو کرد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند