Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:55:05 GMT

وضعیت آتش‌نشانی تهران با قبل قابل مقایسه نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۰۷۰۵

وضعیت آتش‌نشانی تهران با قبل قابل مقایسه نیست

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار تهران عصر امروز طی بازدید از ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران اعلام کرد: وضعیت آتش‌نشانی در یک سال اخیر از نظر تجهیزات بسیار بهتر شده است.

پیروز حناچی تاکید کرد: وضعیت آتش‌نشانی تهران از نظر تجهیزات سنگین و سبک با قبل، قابل مقایسه نیست. بعد از حادثه پلاسکو، تجهیزات آتش‌نشانی تهران برای ساختمانهای بلند هم وضعیت بهتری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به پرسشی درباره سختی کار آتش‌نشانان و حمایت از آن‌ها گفت: در این رابطه برای پیگیری درباره بخشی که به داخل شهرداری برمی‌گردد، مشکلی نداریم اما بخشی از این موضوع با قوانین بیرون از شهرداری تهران و آتش‌نشانی تلاقی دارد که در این زمینه نیز در حال پیگیری هستیم.

شهردار تهران در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت تجهیزات آتش‌نشانی در گمرک نیز تصریح کرد: تمام نردبان‌های آتش‌نشانی از گمرک ترخیص شده است.

کد خبر 4572370

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران پیروز حناچی گمرک آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پاک برخی مناطق اصفهان ارمغان باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان و شهر‌های مجاور با ۵۹ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش پارک زمزم با ۳۲، سپاهان شهر ۵۰، فرشادی ۳۳، فیض ۴۰، کاوه ۴۰، میرزا طاهر ۲۷ وولدان ۴۲، نجف آباد ۳۵، کاشان ۱۶ و سگزی ۲۷ وخمینی شهر ۴۵ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین امروز شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های پایش هوادر مناطق پروین ۷۴ ف خرازی ۸۱، دانشگاه صنعتی ۶۴، رهنان ۵۶، زینبیه ۵۱، قهجاورستان ۷۴، کردآباد ۵۶ وشهر‌های مبارکه ۷۰، شاهین شهر ۶۱ AQI در وضعیت قابل قبول ودر شهر زرین شهر با ۱۳۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در ششمین روز از اردیبهشت
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • هوای پاک برخی مناطق اصفهان ارمغان باران
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای ۴ شهر اصفهان قابل قبول است
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟