Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: در موضوع پالرمو و مجلس به وظیفه خود عمل کرده است و با وجود همه فشارها و شانتاژهایی که شد این لوایح را تصویب کرد.اگر مجلس در راس امور نبود قطعا این اتفاق رخ نمی‌داد. آفتاب‌‌نیوز : بهروز نعمتی درباره برخی تشکیک ها نسبت به در رأس امور بودن مجلس گفت: من فکر می‌کنم مجلس همچنان در راس امور است و اقدامات مجلس در عرصه قانون‌گذاری از اقداماتی است که حتما در کشور تاثیرگذار است و می تواند بخشی از مشکلات را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اینکه گفته می‌شود مجلس در راس امور نیست مربوط می‌شود به برخی اتفاقات است که در اثر آنها ممکن است شان مجلس خدشه دار شود. مخصوصا در موضوع پالرمو و سی‌اف‌تی این موضوعات مطرح ‌می شود؛ که در این موارد هم مجلس به وظیفه خود عمل کرده است و با وجود همه فشارها و شانتاژهایی که شد این لوایح را تصویب کرد که اگر در راس امور نبود قطعا این اتفاق رخ نمی‌داد.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار کرد: این جایگاهی هم که در موضوع مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود دارد باز بحث قانون است که مطرح می‌شود اما نکته‌ای که قابل توجه است این است که مجمع فقط حق داوری دارد و نه قانون‌گذاری. بنابراین در زمینه اختلافات میان شورای نگهبان و مجلس تنها می‌تواند یا نظر مجلس یا شورای نگهبان را بپذیرد و این موضوع چیزی را از شان مجلس کم نمی‌کند.

خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نعمتی مجلس پالرمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد

سخنگوی دولت از ۲ مصوبه در جلسه امروز هیات وزیران خبر داد و گفت: افزایش رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _چهارشنبه هشتیم فروردین_ در حاشیه نشست هیئت دولت اظهار کرد: امروز دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد و اعضای دولت گزارش‌هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت‌های جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استان‌های سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.

وی افزود: رئیس‌جمهور وزارتخانه‌های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام خواهد شد.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه اجرای قانون بودجه از فروردین است، یادآور شد: سرعت پیشنهاد آئین نامه‌های اجرایی قانون بودجه سال جاری از سوی دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه بسیار بالا بود.

وی اضافه کرد: مصوبه دیگر نشست امروز دولت، بررسی و تصویب پیشنهاد نیروی انتظامی در خصوص افزایش جرایم رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه در ایام سفرهای نوروزی قرار داریم، در راستای حفظ و صیانت از جان مسافران، رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم افزایش یافت و به تصویب هیأت دولت رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 739647

دیگر خبرها

  • اصل ۴۴ قانون اساسی دقیق اجرا شود/استفاده از بخش تعاونی برای جهش تولید ضروری است
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد
  • افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد
  • جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • عقب‌ماندگی اقتصاد با جهش اتفاق می‌افتد
  • آمریکا اشتباه می‌کند قطعنامه‌ی شورای امنیت الزام آور است
  • تصاویر جدیدی که آنا نعمتی از خودش منتشر کرد