Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی عصر امروز در مراسم سوم پاسدار شهید حسین جوینده در گلزار شهدای رشت اظهار داشت: امام راحل خطاب به رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس فرموده بودند که هر شب به دشمن هجمه کنید، خواب را از چشمان دشمن بگیرید و به دشمن امان ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه با اشاره به مقام و منزلت شهدای اسلام ابراز کرد: شهید حسین جوینده عمر خود را در راستای خدمت به اسلام و رزمندگان اسلام گذراند و در جایگاه فرماندهی و در جبهه مقاومت برای دفاع از دین خدا، پاسدار اسلام تربیت می‌کرد.

سردار فضلی با بیان اینکه شهید جوینده ادامه‌دهنده راه شهیدان بود بیان کرد: این شهید بزرگوار در حقیقت با خدا معامله کرد و در این معامله با خدا، لحظه‌ای نسبت به خدمت و تلاش‌های خود در این راه غفلت نکرد و بسیار خستگی‌ناپذیرانه به تلاش خود ادامه می‌داد.

وی به آخرین جمله شهید حسین جوینده در لحظه شهادت اشاره کرد و ابراز کرد: شهید حسین جوینده در میدان رزم و قبل از شهادت، جمله "یا حسین" را بلند گفت و این آخرین جمله این شهید گرانقدر بود.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه بیان کرد: این شهید بزرگوار در محیط خدمت خود و در همه برنامه‌ها و آموزش‌ها لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد و همیشه با خوش‌رویی و نشاط به خدمت و تلاش خود ادامه می‌داد.

سردار فضلی با اشاره به یکی از سخنان پدر بزرگوار این شهید والامقام ابراز کرد: بعد از شهادت این شهید والامقام در منزل شهید جوینده و در محضر پدر بزرگوار و خانواده معظم این شهید گرانقدر بودیم که خانواده معزز شهید اشاره کردند که فرزند گرانقدرشان اهل اسراف نبود.

وی با بیان اینکه شهید جوینده همیشه می‌خواست سبک‌بال باشد و در روز قیامت بدهکار کسی نباشد خاطرنشان کرد: شهید حسین جوینده همواره سعی می‌کرد که کلاس درس را با نقل حدیثی از اهل بیت (ع) آغاز کند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به اینکه شهادت اتفاقی نیست بلکه به دست آوردنی است افزود: این شهید بزرگوار همواره مطیع امر رهبر معظم انقلاب بود و شخصیتی ولایتمدار، اهل تهذیب نفس، اهل خمس، مال حلال، با اخلاص، صادق و با عزت نفس داشت.

سردار فضلی گفت: رهبر معظم انقلاب در حاشیه دیدار با خانواده معزز شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای گرانقدر فرموده بودند که ملت ایران باید بیداری خود را حفظ کند، زیرا آمریکا دستش با صهیونیست و دیگر دشمنان اسلام در یک کاسه است بنابراین ما باید هوشیار باشیم.

تفرقه افکنی بین شیعه و سنی،از اهداف اصلی شوم دشمن

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی و آحاد مسلمان نظام اسلامی است گفت: هجمه‌های متعدد دشمنان و فشار‌های اقتصادی امروز به نوعی جزء نقشه‌ها و طراحی‌های دشمن است و با توجه به سفارش‌های رهبر معظم انقلاب، ما باید هوشیار باشیم.

سردار فضلی با اشاره به اینکه مردم صبور ایران یکی از پایه‌های مهم انقلاب اسلامی هستند بیان کرد: انقلاب اسلامی ۳ پایه دارد که این ۳ پایه اساسی، قرآن کریم، عترت و مردم هستند و ما به مردم و خانواده‌های معزز شهدا که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند درود می‌فرستیم.

در ابتدای این مراسم زهرا جوینده یکی از فرزندان شهید والامقام حسین جوینده، دلتنگی‌های دخترانه و کودکانه خود را در قالب نامه و دلنوشته‌ای برای حضار و خانواده‌های معزز شهدا قرائت کرد.

 

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعه المصطفی بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب اسلامی است، از این جهت تلاش مسوولان و طلاب این مجموعه آموزشی در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و مورد عنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با هیات علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان با جمعی از طلاب جامعة المصطفی خراسان افزود: جامعة المصطفی العالمیه یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دینی و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشور‌های عالم تسری پیدا کند، بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست.

وی بیان کرد: امروزه نه فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند، این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و امام زمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

 

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید، افزود: همه این تلاش‌هایی که در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایت مداری امام زمان (عج) باشد.

وی گفت: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند.

آیت الله علم‌الهدی اظهار کرد: بر طبق توصیف و تحلیل استادان برجسته، شیعه همچون پرنده‌ای با ۲ بال نهضت حسینی و قیام مهدوی است، بنابراین هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این اصول بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت امام زمان (عج) خواهد بود.

وی اظهار کرد: در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است، بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید.

امام جمعه مشهد گفت: اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد، اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی راه به جایی نخواهد برد.

جامعة المصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند