Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@16:05:19 GMT

جاده کندوان مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۰۸۵۴

فرمانده پلیس راه مازندران گفت که جاده کندون به دلیل ریزش بخشی از کوه در این مسیر کوهستانی به صورت موقت مسدود شد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ علیرضا قدمی عصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : کوه از یک ساعت پیش در محدوده 'هفت برادران' تا 'ونل سه قلو' هزار چم ریزش کرده و خوشبختانه خساراتی به خودروهای در حال تردد این محور وارد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : نیروهای راهداری به همراه تجهیزات راهداری به محل حادثه اعزام شدند و مشغول پاکسازی این منطقه هستند.
سرهنگ قدمی با بیا اینکه نیروهای پلیس راه برای مدیریت تردد به محل اعزام شده اند ، اظهار امیدواری کرد که تا ساعاتی دیگر این مسیر پر تردد در آستانه سال جدید باز شده و تردد خودروها به روال عادی باز گردد.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است و بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد. 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جاده چالوس تونل کندوان ریزش کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد

محمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۹ کیلومتر از این جاده تعریض و بهسازی شده و تنها حدود یک کیلومتر انتهایی آن باقی مانده است، گفت: پنج کیلومتر از این مسیر در دو سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تعریض و بهسازی شده و یک کیلومتر باقی مانده نیز امسال با پنج میلیارد تومان اعتبار دیگر تکمیل خواهد شد. 

وی افزود: با بهسازی این مسیر و نصب سه دستگاه دوربین کنترل سرعت حوادث رانندگی منجر به فوت در این مسیر به صفر رسیده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد:عرض این جاده نیز از ۶ متر به ۱۱ متر افزایش یافته و این موجب تسهیل در عبور و مرور نیز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی