Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@02:23:19 GMT

تیراندازی در نزدیکی قاهره چند کشته به جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۰۹۰۴

ساعت 24- حمله یک فرد مسلح به روستایی در نزدیکی پایتخت مصر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر منجر شد.

یک مرد مسلح عصر روز سه‌شنبه در یک درگیری خانوادگی، چند نفر از اهالی یک روستا در نزدیکی مصر را کشته و یا زخمی کرد.

خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع امنیتی مصر گزارش داد که در این حمله مسلحانه، چهار نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس مصر درباره جزئیات حادثه تیراندازی گزارش داد، یک مرد به سمت اعضای خانواده‌اش که در روستای «اوسیم» استان الجیزه زندگی می‌کردند، تیراندازی کرد که به دنبال آن، چهار نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

در ادامه گزارش پلیس آمده که ضارب، پس از رسیدن پلیس به سمت محل حادثه مجددا تیراندازی کرد که در پی آن شش نفر از جمله یک نیروی پلیس زخمی شدند و یک نیروی پلیس نیز فرد مهاجم را به ضرب گلوله کشت.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تيراندازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس

سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه امروز بیست و نهم فروردین ماه، شخصی با اسلحه سوزنی جلو یک دستگاه مینی بوس حامل مسافر را گرفته و قصد پیاده کردن دختری حدودا ۱۵ ساله را داشت که با حضور به موقع کارآگاهان پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با اسلحه سوزنی اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان پلیس کرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: شخص ناشناس حدودا ۳۲ ساله پس از تیراندازی از مینی بوس فاصله می‌گیرد و به تنهایی با سواری پراید که پلاک آن را مخدوش کرده بوده اقدام به فرار می‌کند.

سردار "حبیبی تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و عدم توجه آدم ربا به هشدار‌های پلیس، و در تیراندازی متقابل، کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح وی را از ناحیه پا مجروح و دستگیر کرده و اسلحه اش را نیز کشف می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم قصد خود از این اقدام‌مجرمانه را اختلاف شخصی اعلام کرده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین