Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@13:40:29 GMT

وزیر فرانسوی نام گربه اش را برگزیت شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۰۹۵۹

وزیر فرانسوی نام گربه اش را برگزیت شده است

اقدام ناتالی لوآزو وزیر مسئول امور اروپایی فرانسه که نامه گربه خانگی اش را برگزیت گذاشته است، تعجب محافل سیاسی را به همراه داشته است.

به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، ناتالی لوآزو نام گربه‌اش را برگزیت گذاشته است.
این اقدام خانم وزیر، در چند روز گذشته موجی از گمانه زنی ها را در محافل سیاسی و خبری به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر مسئول امور اروپایی فرانسه در این باره گفت: اسم گربه ام را برگزیت گذاشته ام زیرا هر روز صبح با میومیو کردن مرا از خواب بیدار می‌کند تا از اتاق بیرون رود. وقتی در را باز می‌کنم، با تردید به در نگاه می‌کند و وقتی او را از اتاق بیرون می‌کنم، با نگاه خصمانه‌ای به من چشم می‌دوزد.
لوآزو بارها از روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا انتقاد کرده بود و در آخرین واکنش به این موضوع گفته است: من واقعا علت سردرگمی انگلیس را درخصوص برگزیت متوجه نمی شوم. این سردرگمی غیرقابل قبول است. تمدید؟ چرا؟ راه‌حل ، اعطای زمان بیشتر نیست. راه‌حل یک شیوه و استراتژی است که باید از جانب لندن ارائه شود.
پارلمان انگلیس دو ماه پیش با طرح موردنظر دولت درباره نحوه خروج از اتحادیه اروپا با اختلاف 230 رأی مخالفت کرد. با وجود آنکه ترزا می نخست وزیر انگلیس موفق شد امتیازهای بیشتری را از اتحادیه اروپا برای رفع نگرانی پارلمان کشورش کسب کند، اما این تغییرات نیز نمره قبولی از پارلمان نگرفت و هفته گذشته برای دومین بار با اختلاف 149 رأی رد شد.
پارلمان انگلیس متعاقباً به طرحی رأی داد که برگزیت تا روشن شدن نحوه خروج این کشور از اتحادیه اروپا به تعویق بیفتد.
می قصد داشت تا به این بهانه طرح هفته گذشته خود را دوباره به رأی بگذارد. با این‌ حال، اظهار نظر امروز رئیس مجلس عوام در کنار طرح تعویق برگزیت، آینده این طرح را بیش ‌از پیش دچار ابهام کرده است.
این تحولات درحالی صورت می‌گیرد که هواداران برگزیت از چندی پیش در اعتراض به روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، دست به تظاهراتی زدند که از شمال شرق این کشور آغاز و 29 مارس، روزی که مهلت دوساله برگزیت به پایان می‌رسد در مقابل پارلمان ختم می‌شود.
معترضان که با حمل پرچم انگلیس و شعارها نوشته‌هایی در حمایت از خروج این کشور از اتحادیه اروپا راهپیمایی می‌کنند، قصد دارند در مقابل پارلمان دست به تظاهرات اعتراضی بزنند.  / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فنلاند: روسیه قصد تضعیف ما از طریق مهاجران را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، نخست وزیر فنلاند مدعی شد که روسیه موج مهاجران به اروپا را تقویت می کند.

«پتری اورپو» نخست وزیر فنلاند روزشنبه اعلام کرد که روسیه هجوم مهاجران از کشورهای ثالث را برای تضعیف اتحادیه اروپا مهندسی کرده است. رییس دولت فنلاند با این بهانه خواستار تقویت مرزهای دو کشور شد که چند ماه است بسته شده است.

نخست وزیر فنلاند در جریان بازدید از مناطق مرزی این کشور همراه با رئیس کمیسیون اروپا مدعی شد: زمانی که روسیه از مهاجران غیرقانونی علیه ما استفاده کرده است، باید راه حل های مشترکی برای جلوگیری از این پدیده پیدا کنیم.

اورپو در جمع خبرنگاران تاکید کرد که فنلاند در حال آماده کردن قوانین خود است، اما به اقداماتی در سطح اتحادیه اروپا نیز نیاز دارد.

نخست وزیر فنلاند پیشتر هم مدعی شده بود که تهدید ناشی از وضعیت در مرز با روسیه مشهود است و دولت وی در حال کار بر روی قانون اخراج مهاجران است.

فنلاند چندی پیش به بهانه جنگ در اوکراین و تهدیدات امنیتی به عضویت پیمان نظامی ناتو درآمد.

کد خبر 6083671

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • فنلاند: روسیه قصد تضعیف ما از طریق مهاجران را دارد