Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، با استناد به مصوبه مجمع عمومی عادی موخ ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ در احکامی جداگانه ایرج عرب را به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل و جعفر اشرف کاشانی را نیز به عنوان عضو و رئیس هیئت مدیره پرسپولیس منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این احکام از وزیر ورزش و جوانان به عرب و کاشانی آمده است:امید است با اتکال به خداوند منان و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و دولت با همکاری متقابل سایر اعضا هیئت مدیره و استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود، با رعایت مفاد اساسنامه شرکت و و قوانین و مقررات مرتبط موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید:

سلطانی‌فر: استقلال و پرسپولیس باید به دور حذفی لیگ قهرمانان برسند

حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون در تمرین تیم ملی امید

 سلطانی فر: همه مصمم هستیم تیم ملی فوتبال امید به المپیک صعود کند/ بخش قابل توجهی از موفقیت‌های ورزشی در فوتبال بود 

انتهای پیام/

حکم مدیرعاملی ایرج  در باشگاه پرسپولیس عرب صادر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد

فرماندار شهرستان بیرجند، گفت: متأسفانه سرانه فضای ورزشی در شهرستان بیرجند با توجه به اینکه مرکز استان بوده و پیشانی استان است مطلوب نبوده و نیاز است فضای ورزشی در شهرستان توسعه یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی فاضلی‌فرد امروز در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند ضمن تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: خوشبختانه ورزشکاران شهرستان بیرجند در رشته‌های مختلف همواره در سطح استانی و فراتر مطرح بوده‌اند و امیدواریم که همیشه شاهد حضور برجسته آنان در سطوح استانی و ملی و جهانی باشیم.

وی افزود: اکنون ورزش علاوه بر فعالیت جسمی و حرکتی دارای جنبه‌های اجتماعی و سیاسی است که توانسته در بین جوامع تاثیرات وافری داشته باشد.

فرماندار شهرستان بیرجند بیان کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای را سالم نگه داریم باید به امر ورزش به صورت ویژه بپردازیم و این امر لازمه برنامه‌ریزی منسجم و ویژه به امورات ورزشی است.

فاضلی‌فرد گفت: متأسفانه سرانه فضای ورزشی در شهرستان بیرجند با توجه به اینکه مرکز استان بوده و پیشانی استان است مطلوب نبوده و نیاز است فضای ورزشی در شهرستان توسعه یابد.

فرماندار شهرستان بیرجند بر لزوم پیگیری مجدانه و برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء جایگاه ورزش شهرستان بیرجند و همچنین ایجاد زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به ورزش قهرمانی جوانان دارد افزود: در حوزه جوانان به دلیل وجود آسیب‌های فراوان باید هویت ملی و انقلابی جوانان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ارتقا یابد تا آسیب‌ها در این حوزه به حداقل برسد.

فاضلی‌فرد با تأکید بر اهمیت و ضرورت توجه ویژه به مقوله ورزش و جوانان، عنوان کرد: باتوجه به نیازها و ظرفیت‌های خوب موجود، تدابیر لازم باید به گونه‌ای اتخاذ شود که مشکلات و عقب ماندگی‌های موجود رفع شود.

حبیب‌الله شاعر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند نیز در این دیدار ضمن تبریک عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان، گزارشی در زمینه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی انجام گرفته در سال 1402 و همچنین گزارش کاملی از اقدامات و عملکرد این اداره در شهرستان ارائه کرد.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • ابلاغ احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهت اجرا در گمرک + جدول
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد