Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:59:48 GMT

آمار مصدومان چهارشنبه سوری کل کشور تا این لحظه

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۰۰۲

آمار مصدومان چهارشنبه سوری کل کشور تا این لحظه

مسئول کمیته چهارشنبه سوری وزارت بهداشت آمار مصدومان چهارشنبه سوری کل کشور تا این لحظه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا دکتر پیمان صابریان، درباره جزئیات حوادث چهارشنبه سوری گفت: طی در حوادث چهارشنبه سوری از صبح تا ساعت ١٩ امروز ۸۳ نفر مصدوم شدند که نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری دارد.

وی ادامه داد: تعداد مصدومان در استان تهران ۷ نفر نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت افزایش تعداد مصدومان، در ادامه خبر آمار اضافه خواهد شد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهارشنبه سوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان

فرهاد بختیاری‌فر با اعلام گفت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۳۹ تماس در بخش برنامه اطلاع‌یابی قطعی، حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب ثبت کرده که ۴۷ درصد مربوط به اطلاع‌یابی، ۳۰ درصد مشترکین، ۱۲ درصد حوادث آب شهری، هفت درصد حوادث آب روستایی و چهار درصد حوادث فاضلاب بوده است.

او با بیان اینکه بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در سال گذشته رفع و ترمیم شده است، گفت: ۲۷ هزار و ۹۹۹ حادثه مربوط به آب شهری، ۱۶ هزار و ۳۱۳ حادثه مربوط به آب روستایی و ۹۶۴۶ حادثه مربوط به فاضلاب بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان  با بیان اینکه شهرستان همدان با ۱۳ هزار و ۸۰۰ مورد حادثه آب شهری و ۷۸۲۵ مورد حادثه فاضلاب و شهرستان ملایر با ۵۵۱۷ مورد حادثه آب روستایی، بیشترین آمار را به نام خود ثبت کردند،گفت: در گزارشات نسبی تهیه شده در خصوص تعداد حوادث آب و فاضلاب شبکه به نسبت طول شبکه و تعداد حوادث و اتفاقات انشعابات به نسبت تعداد اشتراکات، برخی شهرستان‌ها به دلیل کثرت در حوادث با سرعت کمتری انجام شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان
  • ◄ تمرکز ستاد سفر بر کاهش حوادث جاده‌ ای
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ مصدومیت حدود ۲۵۰۰ تن
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران
  • شمار مصدومان حوادث جاده‌ای امسال
  • ۲۱ هزار مصدوم در حوادث جاده‌ای امسال
  • ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال