Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@08:10:44 GMT

هشت کمپ نوروزی راهداری در جنوب کرمان راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۰۱۰

هشت کمپ نوروزی راهداری در جنوب کرمان راه اندازی شد

مسعود جمیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمپ ها، به میهمانان نوروزی خدمات رسانی می کنند تا زمینه مناسبی برای سفر و راهنمایی مسافران به خطه جنوب استان کرمان فراهم شود.
وی تصریح کرد: در کمپ های نوروزی، بروشورهای اطلاع رسانی شامل علائم ایمنی، پیام های هشدار دهنده در زمینه تصادفات و نقشه راهنمای راههای جنوب استان کرمان به میهمانان نوروزی ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راه داری جنوب کرمان ادامه داد: در هر کمپ یک نیروی راهدار، یک دستگاه خودروی راهداری و یک نفر راهنما حضور دارند.
وی تصریح کرد: 187 نفر از عوامل راهداری با 145 خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین به صورت آماده باش در راهدارخانه ها و محورهای برفگیر مستقر هستند تا تردد خودروها در مسیرها به صورت عادی جریان داشته باشد.
جمیلی از آمادگی و آماده باش شبانه روزی مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان خبر داد و گفت: از تمامی ظرفیت این اداره کل برای هر چه بهتر انجام شدن سفر ایمن مردم استفاده خواهد شد.
وی اظهار داشت: رانندگان با رعایت مسائل ایمنی و به دور از شتاب و عجله در جاده ها تردد کنند.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.
7450/7429/3029
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان کرمان خدمات رسانی راهداری و حمل و نقل جاده شبانه روزی مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، بهرام اسدی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده برای بهره‌مندی مردم روستا‌های استان از راه آسفالته، تا کنون ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار شده‌اند.

وی افزود: در زمان حاضر تنها ۷ روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان راه آسفالته ندارند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل ساخت و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه بوده است.

وی گفت: در زمان حاضر ۳۹ طرح راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر فعال است.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز