Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:57:09 GMT

آخرین آدامس اسطوره 390 هزار پوند به فروش رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۰۹۳

آخرین آدامس اسطوره 390 هزار پوند به فروش رسید

تهران- ایرنا- آخرین «آدامس» جویده شده توسط «سر الکس فرگوسن» سرمربی افسانه ای شیاطین سرخ به قیمت 390 هزار پوند به فروش رسید.

به گزارش ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس روز سه شنبه نوشت: «سر الکس فرگوسن» چهره ای است که به واسطه نبوغ فوتبالی اش بین اهالی فوتبال شناخته می شود؛ کسی که منچستریونایتد را به بلندای دنیای فوتبال رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میراث فرگوسن در گنجینه افتخاراتش نهفته است و آخرین فصل حضور وی روی نیمکت شیاطین سرخ تنها با یک افتخار به پایان رسید: جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس.
آخرین بازی یونایتد با حضور اسطوره در پایان 90 دقیقه تلاش، با تساوی هیجان انگیز و پر گل 5 بر 5 مقابل وست برومویچ در ورزشگاه هاثورنز به پایان رسید؛ این در حالی است که یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه در آن روز خاص به طور اتفاقی گنجینه ای با ارزش! را به دست آورد.
«آدامس»ی که فرگی در آن بعد از ظهر خاص جویده بود توسط این هوادار در شرایطی ایده آل نگهداری شد و حالا او این آدامس جویده شده را به قیمت سرسام آور 390 هزار پوند به فروش رساند.
عواید فروش این آدامس به بنیاد خیریه می رسد اما پیشنهادهایی که از چپ و راست برای خرید آن مطرح شد، تاثیر مرد اسکاتلندی را بر هواداران، بازیکنان و حتی افسانه های ورزش فوتبال به خوبی برجسته می سازد.
پیشنهاد فروش در تارنمای ای بی با این مضمون به مزایده گذاشته شد: آدامس جویده شده: نایاب. بدست آمده از ورزشگاه هاثورنز. نگهداری شده در ظرف شیشه ای و جعبه چوبی. کالایی غیر رسمی که گفته می شود به سر الکس تعلق دارد. پس از جویده شدن توسط وی به عنوان سرمربی منچستریونایتد در یک هزار و پانصد بازی. این آخرین تیکه از آدامس فرگی است. تمامی عواید به بنیاد خیریه منچستریونایتد اهدا خواهد شد.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سر الكس فرگوسن منچستريوناتيد آدامس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم

همایون بهزادی، ملقب به سرطلایی یکی از مهم‌ترین نام‌های تاریخ پرسپولیس و ستاره بزرگ فوتبال ایران در دهه ۴۰ و ۵۰ بوده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • ببینید | اسطوره پرواز در محوطه جریمه
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!