Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:03:34 GMT

برق 36 روستای شیروان وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۱۳۵

برق 36 روستای شیروان وصل شد

امیر معروف سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون برق تمامی روستاهای این شهرستان وصل است و واحدهای عملیات اتفاقات برق در آماده باش کامل هستند.
وی گفت: صبح امروز طی تماس تلفنی در خصوص قطعی برق تعدادی از روستاهای این شهرستان یک اکیپ به منطقه اعزام شدند که به دلیل حجم بالای برف، خودروی آنان در برف گیر کرد و اکیپ دیگری از این اداره به منطقه اعزام و با اقدام سریع پرسنل این شرکت، مشکل بر طرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معروف افزود: شبکه برق رسانی شهرستان هیچ گونه مشکلی ندارد.
مجموع مشترکین برق در شیروان 64 هزار نفر هستند که از این تعداد 44 هزار مشترک شهری و 20 هزار مشترک روستایی اند.
بارش برف و کولاک شدید دوشنبه شب که راه ارتباطی 80 روستای این شهرستان را بسته بود با تلاش راهداران، ظهر امروز بازگشایی شد.
به گزارش ایرنا؛ بر اساس اعلام هواشناسی خراسان شمالی یک سامانه بارشی فعال که از یکشنبه شب وارد استان شده تا چهارشنبه شب این استان را تحت تاثیر قرار می دهد.
7186/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف برق خراسان شمالی هواشناسی شیروان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

امداد رسانی به مردم در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان جاسک به طور بی وقفه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در زابل
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار
  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • وضعیت آبگرفتگی در روستاهای لیردف از شهرستان جاسک
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان