Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:06:12 GMT

مهاباد در آستانه بهار سفیدپوش شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۲۸۵

مهاباد در آستانه بهار سفیدپوش شد

به گزارش ایرنا، بارش برف از ظهر امروز /سه شنبه/ آغاز و به تدریج بر شدت آن افزوده شد و چهره ای کاملا زمستانی به این منطقه بخشید و موجب خوشحالی اقشار مختلف مردم در آخرین چهارشنبه سال شد.
بارش برف این رحمت الهی همچنین موجب کندی رفت و آمد مردم در معابر و خیابان های سطح شهر شد و رفت و تردد وسایط نقلیه را با مشکل مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برف و کولاک همچنین در محورهای مواصلاتی مهاباد باعث کندی رفت و آمد در جاده های برون شهری به ویژه در محورهای کوهستانی و برف گیر شد و مشکلاتی را برای رانندگان به وجود آورد.
رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: ورود یک سامانه بارش زا به آذربایجان غربی موجب بارش برف و باران در بیشتر نقاط این استان شده که در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به صورت بارش برف است.
اردلان محمدپور افزود: فعالیت این امواج تا روز چهارشنبه در بیشتر مناطق استان به صورت متناوب ادامه خواهد داشت و با خروج این امواج، هوای سرد به منطقه ریزش می کند و دمای هوا به طور میانگین پنج تا هفت درجه سانتی گراد کاهش پیدا می کند.
به گزارش ایرنا مهاباد از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است که در منطقه ای سردسیر و کوهستانی واقع شده است.
بارش برف از بیشتر شهرهای جنوب استان گزارش شده است.
6185/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی بارش برف بارش برف و باران محورهای مواصلاتی آستانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری

مهاجم پیشین آرسنال و منچستریونایتد در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در یک تیم هلندی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از AD هلند؛ رابین فن‌پرسی، بازیکن پیشین تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد انگلیس ممکن است به زودی سرمربی تیم هلندی هیرنفین شود.

بر اساس گزارش این رسانه هلندی؛ مدیران هیرنفین امید زیادی دارند که مهاجم 40 ساله  پیشین تیم ملی هلند هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. گزارش شده است که باشگاه در حال حاضر چندین دور مذاکره با فن پرسی انجام داده و هر دو طرف می خواهند در آینده نزدیک به توافق برسند.

قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس

فن‌پرسی در حال حاضر به عنوان مربی در باشگاه فاینورد مشغول به کار است. این باشگاه امیدوار بود که او را حفظ و به عنوان سرمربی تیم زیر 21 سال منصوب کند اما فن‌پرسی این پیشنهاد را رد کرد.

هیرنفین با کسب 36 امتیاز در 30 هفته در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال هلند قرار دارد.

فن‌پرسی محصول آکادمی فاینورد است و در 102 بازی برای تیم ملی هلند 50 گل زده و بهترین گلزن تیم ملی است. فن‌پرسی در تابستان 2019 بازنشستگی خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظم جهانی در آستانه فروپاشی است
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • فیروزکوه سفیدپوش شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم