Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@14:52:18 GMT

تکذیب خبر دستگیری قریب الوقوع وزیر نفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۲۹۸

خرداد: یک مقام آگاه امنیتی از جعلی بودن خبر دستگیری قریب الوقوع وزیر نفت خبر داد.
به گزارش ایسنا، یکی از کانال‌های تلگرامی خبر واهی دستگیری قریب الوقوع وزیر نفت به علت فساد کلان اقتصادی و جاسوسی اعلام کرده بود.
این مقام آگاه ضمن تاکید بر حفظ آبرو و حیثیت مردم به ویژه مسؤولان خدمت گذار، به عوامل انتشار شایعات در جامعه هشدار داد که در صورت تکرار این گونه اقدامات واهی، برخورد قاطع دستگاه‌های امنتی در انتظار آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از مردم خواست به این گونه جوسازی رسانه‌ای توجه نکنند و اخبار رسمی در خصوص مسائل امنیتی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات به نشانی www.vaja.ir پیگیری کنند. برچسب ها: وزیر نفت ، امنیت ، قریب الوقوع

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر نفت امنیت قریب الوقوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: پرداخت ارز امسال به واردکنندگان کالاهای اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالاهای اساسی نداریم. - اخبار اقتصادی -

علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به وارد کنندگان کالاهای اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالاهای اساسی نداریم و تمام منابع ارزی در دسترس است.

وی افزود: سال 1402 از بابت تامین ارز مورد نیاز کالاهای سال بسیار خوبی بود و به شکل مرتب و مناسبی انجام می شد اما همواره تاخیری در پرداخت ارز کالاهای اساسی وارداتی وجود دارد.

کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برخی از کالاها در حال حرکت به این سمت هستم که ارز آنها به موقع تامین شود و در برخی از کالاها تامین ارز با فاصله انجام می‌شود.

وی اظهار داشت:در سال جاری نیز روند تامین ارز به طور مستمر و با هماهنگی بانک مرکزی در حال جریان است  و تامین می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین
  • دستگیری گردانندگان دو صفحه ضد امنیتی در قزوین
  • مقام ایرانی به رویترز: هیچگونه حمله موشکی به خاک ایران صورت نگرفته /المیادین: چیزی جز یک حباب رسانه ای نبود /تمسخر اسرائیل از سوی رسانه های عربی 
  • تکذیب ادعای اسرائیلی درباره اصابت موشک ایرانی به دیمونا
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • تکذیب خارج شدن ایران از« ایکوموس» و «ایکوم»