Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@16:40:27 GMT

عصبانیت شدید هواداران پرسپولیس در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۳۲۱

ساعت24- طرفداران پرسپولیس مدتی است از شرایط داوری در بازی‌های تیم‌شان شاکی و عصبانی هستند.

طرفداران پرسپولیس اعتقاد دارند اشتباهات داوری از حد خود عبور کرده و در بازی‌های گذشته، برای سرخپوشان دردسرهای زیادی را به همراه داشته، اما هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، کمیته داوران و... به این مسئله ورود نمی‌کنند و ایرج عرب سرپرست باشگاه نیز، هیچ توجهی به این مسائل نشان نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته قبل بود که طرفداران پرسپولیس در اعتراض به افزایش بی‌رویه این اشتباهات، مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده و اعتراض‌شان را به گوش شخص اول ورزش کشور رساندند، اما به گواه کارشناسان داوری، در دیدار مقابل سپیدرود رشت، یک پنالتی اشتباه به ضررشان رقم خورد و حسین زرگر قاضی بازی، از اعلام یک پنالتی به سود پرسپولیس گذشت.

همین اتفاقات کافی بود تا دوباره صدای اعتراض هواداران پرسپولیس به آسمان بلند شود و آن‌ها در فضای مجازی، به دنبال دلایل این موضوع باشند. هواداران پرسپولیس معتقدند اشتباهات داوری، سریالی شده و در هر دیدار پرسپولیس رقم می‌خورد، اما هر بار، باشگاه سکوت می‌کند و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز، هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند. از سوی دیگر، بازی بعدی، اشتباهات عجیب‌تر می‌شود. همین موضوع، بهانه اصلی اعتراض و شکایت بازیکنان است.

جام نیوز

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • شوخی گلزار با مردم
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است