Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایرنا: سردار حسین رحیمی سه شنبه شب در جمع خبرنگار ان افزود: همچنین اگر فردی با خودرو مرتکب خلاف شود، خودرو وی تا پایان تعطیلات توقیف خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های انتظامی از ساعت ۱۵ امروز با حضور در بیش از ۲۰۰ نقطه شهر در حال ماموریت هستند گفت: ٨٠ نقطه به طور ویژه رصد و کنترل می‌شود و پلیس برخورد قاطعانه با متخلفان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهارداشت: یک کودک ۱۴ ساله امروز بر اثر انفجار مواد محترقه دچار مصدومیت شده است و دو خودرو نیز دچار آسیب شده اند.

** استقرار نیرو‌های کلانتری‌های پایتخت در محلات
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت نیز گفت: از ساعت ۱۵ امروز نیرو‌های کلانتری‌ها در همه محلات شهر تهران به منظور برقراری نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال مستقر شده اند.
سردار کیوان ظهیری در گفت: وگو با خبرنگاران افزود: پلیس مخالف شادی نیست، اما خط قرمز ما هنجارشکنی و قانون شکنی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس پلیس تهران متخلفان چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس

سرهنگ "شریف رحیمی" گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک مرد میان‌سال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته و تصمیم به پریدن دارد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به محل مورد نظر اعزام شد.

وی به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش‌نشانی در محل مورد نظر اشاره کرد و گفت: پس از تلاش‌های ماموران انتظامی و دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که از حالت روحی و روانی خوبی برخوردار نبوده از اقدام به خودکشی منصرف و انگیزه خود از این کار را مشکلات شخصی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان ریشه‌یابی مشکلات شخصی، اختلافات خانوادگی و مشکلات روحی روانی را نیازمند بهره‌گیری از روانشناسان مجرب دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • مقایسه شدت حمله اسرائیل با چهارشنبه سوری در کرج ! |‌ تصاویر
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان