Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:05:54 GMT

انهدام ۲۰ میلیون انواع مواد محترقه توسط پلیس پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۴۶۱

انهدام ۲۰ میلیون انواع مواد محترقه توسط پلیس پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام بیش از ۲۰ میلیون انواع مواد محترقه ایرانی و خارجی قاچاق در پایتخت خبر داد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ اجتماعی پلیس تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین رحیمی با اشاره به شروع اقدامات پلیس در رابطه با چهارشنبه آخر سال از ابتدای زمستان از بازداشت بیش از 93 نفر از تهیه‌کنندگان، فروشندگان مواد محترقه و دارندگان انبار مواد محترقه آسیب‌زا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به انهدام بیش از 20 میلیون انواع مواد محترقه ایرانی و خارجی قاچاق در پایتخت تصریح کرد: مدتی قبل، یک انبار با بیش از 9 تن اکلیل‌سرنج پلمب شد.

وی با اشاره به فعالیت و استقرار چهار قرارگاه فتح، فجر، نصر و رمضان برای تامین امنیت تمام نقاط تهران افزود: تا ساعت 19 امشب در  6 حادثه، هفت نفر مصدوم شدند، 6 نفر از این مصدومان به صورت سرپایی درمان شده و یک‌نفر نیز بستری شد.

به گفته رحیمی، پلیس با حضور در تمام نقاط سطح شهر با برهم‌زنندگان نظم و امنیت در این شب برخورد قاطع خواهد کرد و به تمام نیروهای پلیس دستور داده شد تا با خانواده‌هایی که در حال انجام شادی هستند، برخوردی صورت نگیرد.

وی ادامه داد: تاکنون دستگیری قابل ذکری نداشته‌ایم البته پلیس از چند روز قبل حدود 280 نفر از افرادی را که در سالهای قبل از حوادث چهارشنبه آخر سال نقش داشتند، شناسایی کرد و از آنان تعهد گرفت ضمن اینکه حدود 80 نفر از این افراد نیز تحت کنترل پلیس هستند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ در صورت وقوع تخلفات خودرویی در پایتخت، خودرو متخلفان توقیف خواهد شد و تا پایان تعطیلات به صاحبان آن بازگردانده نخواهد شد.

رحیمی متذکر شد: 384 محله تهران به 260 بلوک تقسیم شده که در هر بلوک 6 واحد گشتی در حال گشت‌زنی هستند.

توقیف خودروهای حامل موادمحترقه غیرمجاز تا پایان تعطیلات نوروزی

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,25,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال انواع نوشیدنی‌های قاچاق در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار بسته کود شیمیایی قاچاق در رشت

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران