Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@08:51:20 GMT

پلمب 4 رستوران بین راهی در جاده هراز

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۴۶۲

پلمب 4 رستوران بین راهی در جاده هراز

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از پلمب چهار رستوران بین راهی در جاده هراز در محدوده آبعلی خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ حسن خیرخواه روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مراکز عرضه مواد پروتئینی، رستوران ها و قنادی های سطح شهرستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: گشت سلامت ویژه نوروز 15 اسفند ماه آغاز و طی بازرسی های صورت گرفته از رستوران های بین راهی، چهار رستوران در محدوده آبعلی به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارشناسان بهداشت محیط از آغاز این طرح به صورت شبانه روزی اماکن را بازدید و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی انجام می دهند.

خیرخواه ادامه داد: امروز به همراه بازرسان فرمانداری، اتاق اصناف، صنعت و معدن و تجارت دامپزشکی از برخی رستوران ها، قنادی ها و مراکز عرضه مواد پروتئینی بازدید صورت گرفت.

وی گفت: در بازدیدهای صورت گرفته به برخی از مسئولان مراکز عرضه مواد غذایی تذکراتی داده شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلمب رستوران هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،سرهنگ محسن لشکری  گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در راستای اجرای طرح پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در بازدید از واحد‌های صنفی و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و ضوابط ابلاغی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی را اجرا کردند.
وی افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ضمن بازدید و ارزیابی و رصد فعالیت‌های بیش از ۷۵ واحد صنفی، ۸ واحد صنفی متخلف را به علت تکرار تخلفات و نادیده گرفتن تذکرات قبلی پلمب کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • جاده هراز مسدود شد
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان
  • شیرینی فرانسه، قنادی محبوب خیابان انقلاب چرا دوباره پلمپ شد؟