Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@11:05:02 GMT

کودک 14 ساله قربانی چهارشنبه سوری در تهران + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۴۶۸

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از مصدوم شدن یک کودک 14 ساله به خاطر بی دقتی خبر داد.

حجم ویدیو: 18.03M | مدت زمان ویدیو: 00:02:50

سردار حسین رحیمی در مرکز فرماندهی و کنترل پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: با حضور گسترده نیروهای پلیس در شهر تا این لحظه هیچ حادثه خطرناک یا همراه با مصدومیتی در تهران رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا به این لحظه تنها یک کودک ۱۴ ساله بر اثر بی دقتی مصدوم شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: اگر فردی قصد بر هم زدن آرامش مردم را داشته باشد طی هماهنگی‌هایی انجام شده با دستگاه قضایی از امشب تا پایان تعطیلات بازداشت می‌شود.

وی در پایان گفت: اگر این افراد از خودرو و یا موتور سیکلت برای برهم زدن آرامش مردم استفاده کنند خودرو و یا دستگاه موتورسیکلت آنها تا پایان تعطیلات توقیف می‌شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث چهارشنبه سوری کودک قربانی تهران بی دقتی عکس فیلم پرونده مرگبار اصفهان حادثه زندگی خانواده شهرداری مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین

عبدالحسین زارع رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : حمل و نقل محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمام راه‌های برون شهری تا ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۵ فروردین و از ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه ۹ فروردین تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۴ فروردین ممنوع است.

وی ادامه داد: برای روز‌های دیگر صرفا برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت حسب تشخیص مراجع صادر کننده مجوز عبور محموله صادر می‌گردد.

سرهنگ زارع تصریح کرد: تردد تمام خودرو‌های ترانزیت مواد سوختی از ساعت ۷ صبح روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۲۸ و ۲۹ اسفند از ساعت ۷ صبح روز‌های چهارم، پنجم، دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم فروردین ممنوع است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: خودرو‌های مذکور در روز‌های دیگر نوروز ۱۴۰۳ صرفا در ساعات روز مجاز به حرکت بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی هستند.

وی با بیان اینکه در طرح نوروزی ۱۴۰۳ ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، افزود: تردد انواع کامیون‌های حامل مواد سوختی، فاسد شدنی، بهداشتی، کود‌های شیمیایی، ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی (گندم، جو، ذرت، سویا، دانه‌های روغنی و سایر) یا دارای مجوز از پلیس راه فراجا از این امر مستثنی است.

سرهنگ زارع تاکید کرد: عبور و مرور انواع تریلر و کامیون و کامیونت به استثنا حاملان مواد سوختی، بهداشتی و کالا‌های اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین در تمام راه‌های برون شهری ممنوع است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد انواع موتورسیکلت در طرح نوروزی سال۱۴۰۳ در تمام بزرگراه‌ها و سایر راه‌هایی که ضرورت ایجاب می‌کند، خبر داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
  • اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین
  • آسیب ناشی از بمب‌دستی چهارشنبه سوری روی اثر تاریخی ۱۰۰۰ ساله سه‌گنبد ارومیه!
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری
  • عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری بازداشت شدند
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه‌سوری
  • حال نامساعد دو جوان قربانی آتش بازی‌های چهارشنبه سوری در مشهد
  • تصاویر| پل تاریخی خواجو، قربانی چهارشنبه‌سوری
  • زوج جوان قربانی پیدا کردن پزشک شدند! کودک یک ساله یتیم شد
  • فوت زوج جوان به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان؛ کودک یک ساله یتیم شد