Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@09:19:34 GMT

موسیقی سنتی ایرانی در رومانی طنین انداز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۴۹۰

موسیقی سنتی ایرانی در رومانی طنین انداز شد

بلگراد-ایرنا- کنسرت موسیقی سنتی ایرانی توسط گروه «آوای باران» به سرپرستی موسسه گل جهانی صلح، شامگاه سه شنبه در سالن فیلرمونیک شهر پیتشت رومانی برگزار شد.

به گزارش ایرنااز سفارت ایران در بخارست،این برنامه به مناسبت نوروز 1398 و با هدف آشنایی بیشتر مردم رومانی با موسیقی سنتی ایران توسط سفارت کشورمان در شهر پیتشت رومانی برگزار و مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی ابوطالبی سفیر جمهوری اسلامی ایران در رومانی، معاون شهردار پیتشت و جمعی از مسئولان شهر و علاقمندان به موسیقی و فرهنگ کشورمان در این برنامه با شکوه حضور داشتند.
مرتضی ابوطالبی سفیر کشورمان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از استقبال مردم پیتشت از کنسرت موسیقی سنتی ایرانی نسبت به تداوم فعالیت های فرهنگی بین دو کشور تاکید کرد و برنامه هایی از این دست را در ایجاد شناخت متقابل مردم ایران و رومانی موثر دانست.
گروه موسیقی «آوای باران» با مدیریت و برنامه ریزی دکتر مجتبی حمید، دانیال معمار نژاد خواننده، پیام جوانی نوازنده تار، مجید خلیق نوازنده بم تار، محمد میلادی گرجی نوازنوه سنتور، محمد صادق محمد علی پور نوازنده نی و تمبک اجرای برنامه کردند.
شبک**اروپام**436**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي موسيقي سنتي ايراني روماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: شانس کمی داریم/ پائز: ایران را به صدر رنکینگ می‌رسانیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال در جلسه آنلاین با ماتو پائز سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان به گفتگو در خصوص اهداف، برنامه ها و کادر فنی تیم ملی پرداختند.

تقوی در این جلسه ضمن تاکید بر جدیت والیبال ایران مبنی بر جنگیدن برای صعود به المپیک پاریس اظهار کرد: ما می دانیم که شانس کمی برای صعود به المپیک پاریس داریم ولی فدراسیون والیبال با تمام توان از تمامی برنامه های کادر فنی تیم ملی حمایت می کند تا بتوانیم با حداکثر آمادگی در مسابقات لیگ ملت ها حاضر شویم و چهره ای ماندگار از رقابت با قدرت های والیبال دنیا از والیبال ایران در جهان ترسیم کنیم و از این شانس کم، حداکثر استفاده را خواهیم کرد و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید.

موتا پائز سرمربی فرانسوی - برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز ضمن تبریک به تقوی برای انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون والیبال ایران توضیحاتی در خصوص برنامه و مراحل آماده سازی تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ ملت ها ارایه کرد و اظهار داشت: ما زمان کمی داریم و باید از آن به بهترین نحو استفاده کنیم. از بهترین و آماده ترین بازیکنان استفاده خواهیم کرد و همه با هم تلاش می کنیم تا دوباره ایران به صدر تیم های برتر رنکینگ جهانی والیبال باز گردد.

کد خبر 6058543

دیگر خبرها

  • تقوی: شانس کمی داریم/ پائز: ایران را به صدر رنکینگ می‌رسانیم
  • برگزاری نوروزگاه در حمام شیخ سلماس
  • فراخوان هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد/اضافه‌شدن چند بخش
  • ارکستر ملی ایران و نوازنده‌ای که رهبر شد
  • چشم‌انداز صادرات ۵۰۰ میلیون دلاری به سوریه در سال آینده
  • چشم‌انداز صادرات ۵۰۰ میلیون دلاری به سوریه در ۱۴۰۳
  • یادنامه هنرمندان موسیقی که دیگر درمیان ما نیستند/ فراموش نمی‌شوید
  • هنرمندان موسیقی که در سال ۱۴۰۲ با آنها وداع کردیم
  • ستاره‌های ایرانی صدر رومانی را تصرف کردند
  • تحریم‌های یکجانبه بر زندگی کارگران ایرانی تاثیر سوء دارد