Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:38:36 GMT

مرگ یک فوتبالیست به علت سقوط سنگ

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۴۹۳

مرگ یک فوتبالیست به علت سقوط سنگ

حسین سعادتفر روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: فوتبالیست کشورمان با خودروی شخصی در حال عبور از منطقه خطیر کوه مازندران به تهران بود که به علت سقوط سنگ جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این حادثه امروز سه شنبه ۲۸ اسفند در جاده سوادکوه به تهران محور خطیر کوه اتفاق افتاد، افزود: کیوان وحدانی فوتبالیست کشورمان در این حادثه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است دیروز هم به علت ریزش سنگ در دو حادثه جداگانه در جاده سوادکوه یک نفر زخمی و یک نفر نیز جان باخته بود.

 

انتهای پیام/ت


ریزش سنگ در منطقه خطیرکوه حادثه آفرید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در پی ریزش پیاده‌رو در دزفول

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: به علت ریزش سقف پیاده‌رو در خیابان طالقانی دزفول، یک کودک پنج ماهه فوت کرد و دو نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده اظهار کرد: گزارشی مبنی بر ریزش سقف پیاده رویی در خیابان طالقانی دزفول به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان دریافت و یک تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: حادثه دیدگان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند، متأسفانه کودک پنج ماهه به رغم تلاش تیم پزشکی در اورژانس و اتاق عمل بیمارستان بزرگ دزفول فوت شد همچنین دو خانم ۱۷ و ۲۲ ساله در این حادثه مصدوم شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول حال ۲ مصدوم دیگر را مطلوب گزارش کرد و ادامه داد: زن ۱۷ ساله از بیمارستان ترخیص شد و مصدوم دیگر هم اکنون در بخش مغز و اعصاب بستری است.

کد خبر 737217

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جاده چالوس به‌علت ریزش سنگ بسته شد
  • حادثه دلخراش در دزفول / ریزش سقف پیاده رو باعث مرگ طفل ۵ ماهه شد
  • مرگ تلخ کودک پنج ماهه بر اثر ریزش سقف پیاده‌رو
  • مرگ تلخ کودک پنج ماهه بر اثر ریزش سقف پیاده رو
  • مرگ کودک ۵ ماهه در حادثه ریزش سقف پیاده‌رو در دزفول
  • یک کشته و ۲ مصدوم در پی ریزش پیاده‌رو در دزفول
  • جان باختن کودک پنج ماهه بر اثر ریزش سقف پیاده رو در دزفول
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • ۶ کشته در پی ریزش سقف خانه‌ای در بادغیس
  • حکم پرونده پلاسکو پس از ۷ سال مشخص شد