Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:44:15 GMT

ديدار وزير دفاع روسيه با بشار اسد در دمشق

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۶۴۴

ديدار وزير دفاع روسيه با بشار اسد در دمشق

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه روز سه شنبه با بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.

شویگو در این دیدار حامل نامه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه برای اسد بود.

وزیر دفاع روسیه در این دیدار درباره تازه‌ترین تحولات مبارزه با تروریسم و حل و فصل بحران سوریه با اسد گفتگو و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد

رئیس جمهور سوریه با تاکید بر اینکه برای آمریکا فقط منافعش مهم است و هیچ اعتنایی به منافع کشورهای دیگر ندارد، افزود که هر از چند گاهی دیدارهایی میان مقامات سوری و آمریکایی برگزار می‌شود، اما این دیدارها هیچ نتیجه و ثمری ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه تصریح کرد: آمریکا در حال حاضر به طور غیرقانونی ،بخشی از خاک ما را اشغال کرده و به حمایت مالی از تروریسم ‌می‌پردازد، آمریکا همچنین از اسرائیل که خاک ما را اشغال کرده، حمایت می‌کند.

فرود مشکوک بالگردهای آمریکایی در دیرالزور سوریهتجاوز رژیم صهیونیستی به اهدافی در جنوب سوریه

وی افزود ما از هر چند گاهی با مقامات آمریکایی دیدار می‌کنیم، هر چند این دیدارها در نهایت به هیچ نتیجه ای منجر نمی شود، ولی همه چیز تغییر خواهد کرد.

اسد گفت من مدتی طولانی در غرب زندگی کرده ام و به دستاوردهای علمی و فرهنگی آنها احترام می گذارم، به خاطر همین دستاوردها قوی شده اند، اما آنها به مسائل و منافع شخصی خود بیشتر از منافع ملتهایشان احترام می گذارند و رسانه های آنها بر روی موضوع نابودی خانواده و جدا کردن انسان از محیط خود فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد سیاست غرب به ویژه آمریکا بر اساس اصل تفرقه بینداز، حکومت کن، قرار دارد، این شیوه آنها برای سیطره بر دیگران و نوعی باج خواهی و البته یک سیاست غیراخلاقی است.

اسد گفت آمریکا هر نزاع و جنگی را به یک بیماری مزمن خطرناک همانند بیماری قند یا سرطان تبدیل می کند  و آنکس که بهای نزاع را می پردازد، طرفهای جنگ هستند، وقتی می گوییم آمریکا، منظورمان همه غرب است، زیرا غرب به طور کامل تحت سیطره ایالات متحده آمریکاست.

وی افزود آمریکا از هر جنگ و نزاعی سود می برد و در ادامه از جنگ کناره گیری کرده و به نظارت بر هرج و مرج روزافزون می پردازد و منتظر لحظه مناسب برای وارد کردن ضربه نهایی می ماند، از نظر آمریکا هر جنگی به نفع این کشور است.

رئیس جمهور سوریه گفت بسیاری از کشورها متوجه این حقیقت شدند که آمریکا هیچ دوستی ندارد، هر کس گمان کند که شریک آمریکاست، در نهایت می فهمد که آمریکا هیچ شریکی حتی در غرب ندارد، زیرا صداقت و شرافت به معنای منافع مشترک است، ولی آمریکا فقط منافع خاص خود را دنبال می کند، بنابراین رابطه با چنین کشوری نمی تواند منظم  و امن باشد.

اسد افزود  بسیاری از کشورها از جمله کشورهای غربی و آمریکای لاتین شروع به گسترش روابط با چین کرده اند و حق دارند دست به چنین کاری بزنند، زیرا آمریکا منافع شرکای احتمالی خود را نادیده می گیرد و از دلار به عنوان سلاح استفاده کرده و به فشار سیاسی دست می زند، برای آمریکا مهم نیست که استفاده از این سلاحها سبب افزایش تورم و بیکاری برای شرکا می شود، البته هیچ کس در جهان این موضوع را بررسی نمی کند، ولی این وضعیت تا پایان دوام نخواهد آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • بشار اسد: روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند