Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور بر لزوم بسیج امکانات برای امدادرسانی به سیل زدگان استان‌های مازندران و گلستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، دکتر اسحاق جهانگیری در گفتگوهای تلفنی جداگانه با استانداران گلستان و مازندران ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت سیل و خسارات وارده به این دو استان، گفت: لازم است همه امکانات استان برای کمک به مردم و جبران خسارات بکار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه استانداران و دستگاه‌های اجرایی باید در ایام نوروز آمادگی و پیش بینی‌های لازم برای مواجهه با حوادث طبیعی را انجام دهند، خواستار برنامه ریزی دقیق برای خدمت رسانی مناسب به مسافران نوروزی در روزهای آغازین سال شد.
استانداران مازندران و گلستان نیز در این مکالمه تلفنی گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده برای کاهش خسارات ناشی از سیل ارائه کردند و از آمادگی کامل برای ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی خبر دادند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جهانگیری سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • برپایی بازارچه در موزه صنایع دستی گلستان