Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@08:30:29 GMT

اختلاف فاحش لیونل مسی با دیگر ستاره های اروپایی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۱۷۲۳

اختلاف فاحش لیونل مسی با دیگر ستاره های اروپایی

لیونل مسی، ستاره 31 ساله بارسلونا، در حال حاضر از حیث تاثیرگذاری در به ثمر رسیدن گل در اروپا بی رقیب است.


به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در حال سپری کردن یکی از بهترین مقاطع دوران ورزشی خود است. وی پیش از ملحق شدن به اردوی تیم ملی آرژانتین و شرکت در بازی های ملی، در ابتدای هفته مقابل رئال بتیس موفق به ثبت هت تریک شماره 51 در دوران ورزشی درخشان خود شد تا یک بار دیگر توانایی های فوق العاده خود را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با این حساب، لیونل مسی تا به حال در فصل جاری در به ثمر رسیدن 60 گل برای بارسلونا نقش داشته و یا موفق به گلزنی شده و یا پاس گل ارسال کرده است تا از این حیث در بین ستاره های فوتبال اروپا بی رقیب باشد.

 

جالب اینجاست نفر دوم کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن است که با اختلافی فاحش، مجموعا در به ثمر رسیدن 39 گل نقش آفرینی کرده و در رتبه سوم نیز کریستیانو رونالدوست که در 36 گل تاثیرگذار بوده است.

 

رحیم استرلینگ وینگر انگلیسی منچسترسیتی با 35 گل، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید با 30 و محمد صلاح مصری با تاثیرگذاری در 29 گل لیورپول، رتبه های بعدی را از این حیث به خود اختصاص داده اند.

محمد صلاح لیورپول لیونل مسی کریستیانو رونالدو بارسلونا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح لیورپول لیونل مسی کریستیانو رونالدو بارسلونا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بارسلونا برود و تلاش خواهد کرد که شکست بازی رفت در ورزشگاه خانگی‌اش برابر این تیم را جبران کند. 

دمبله که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست، در بازی رفت موفق شد یکی از دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و پس از گلزنی هم خوشحالی مفصلی کرد که به هیچ وجه به مذاق هواداران تیم سابقش خوش نیامد. 

هواداران بارسا معتقد بودند که در طول دوران حضور این بازیکن در این تیم همیشه در سخت‌ترین و بدترین شرایط و با وجود مصدومیت‌های متعدد و طولانی از او حمایت کردند و او حتی به خاطر ژاوی و دیگر هم تیمی‌هایش هم نباید چنین واکنشی را نشان می‌داد. 

همین باعث شده است که آنها به صورت جدی به فکر تلافی کردن این رفتار ستاره فرانسوی باشند و برنامه‌های خاصی را برای او در نظر بگیرند و به نظر می‎‌رسد که امشب، شب سختی برای دمبله در ورزشگاه مونتجوئیک باشد، اتفاقی که احتمالا به ضرر پی اس جی که چاره‌ای جز کسب پیروزی در این بازی برای صعود به مرحله نیمه نهایی ندارد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • الخلیفی ستاره امروز پی‌اس‌جی (عکس)
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • سوپرگل ستاره سابق بارسلونا در لیگ پادشاهان (فیلم)
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • بارسلونا بُرد تا امیدوار بماند؛ اختلاف با کهکشانی‌ها به ۸ رسید
  • صادق‌بوقی بهتر از لیونل مسی
  • تعجب غول‌های اروپا: قیمت ستاره یونایتد بالاست